I feel it all

Igår kväll hetsade jag "ensam mamma söker", såg nästan alla pogram. En normal 19 åring skulle säga till sig själv
- Jag ser ett avsnitt varje dag.
Nejmen Sara Paulsson blir så hetsig av sig.
Så jag gick i säng sent igår kväll och denna morgon så ringde det klockan 08. När jag såg vem det var sa jag väldigt aggresivt
- Satan freakin securitytec!!!
Sen så ringer de jävlarna igen och sen så ringer Jamie och vill att jag ska jobba
- Mjaa, jag vet inte riktigt. Ska ju till Banff imorgon
- Men Pat sa att du kunde
- Jaha, jaja då kan jag väl.
Då vart jag arg och slog på "Ensam mamma" söker för lite terapi.

Sen så lagade jag lite raggmunkar eftersom jag är usmoderlig även fast jag är en ragata. Öppnade en Coca cola för att lugna ner mig. Självklart hörde jag nån öppna dörren. Fick paniken och gömde Colan(?). Hur mogen är jag? Varför var jag tvungen att gömma colan?

Pratade med pappa. Han har tydligen gått och blivit tv kändis, han var som eld och lågor. Jag fick en bild av att han stod och sa nått spirituellt för kameramannen. Fast det visade sig bara att man såg han och hans muskulöa underarmar.
Kolla in länken : http://svt.se/svt/play/video.jsp?a=1322158

Sen så vart jag ännu mer förbannad när jag kom hem. Jag är städnigt förbannad eller okej, bara denna dag då. Känner mig less. Jobbade även med yxskaftet, sånt gör mig mer ilsknare.

Är det bara jag som känner till denna låt?


Kommentarer
Postat av: Rebecca Utan Räkor

Usch. Jag mår illa över hur folk söker hela tiden. Mamma, bonde, frusna män. Blablabla

2008-11-23 @ 22:18:06
URL: http://alltutom.blogg.se/
Postat av: Rikard Hårfager

Att Yngve hade Radio-utseende visste vi förut men att han nu också hade TV-utseende..

Linus tackar så mycket och Ludvig hälsar.

2008-11-24 @ 18:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0