Aussie rules

På lördag morgonen så pratade jag med min familj och när jag sagt hejdå hör jag min rumskamrat ropa
- 2 minutes.
Känns som om man är ett barn, 2 minuter kvar
- Oj Sara nu är vi sena
Sena till en julmarknad(!?)
Vi kom 10 minuter före beräknad tid. Jag tror att folk måste börja lugna ned sig. Jag blir less. Köpte en ring på marknaden, en kohornsring.

Sen så gjorde vi oss alla fina, eller försökte göra oss fina för en ute kväll på Aussie rules. Aussie Rules är en Australiensk bar där 2 snubbar spelar piano, de tävlar mot varandra och de spelar önskelåtar, så mest blir det rock. De flesta som var där dansade på borden. Jag fann det dock pinsamt att kvinnor och män över 35 dansar på borden, de ska uppföra sig när man är ute. Tänk om jag skulle gå in på en bar med Jossa och upptäcka att Peter och Leena dansar på borden, föräldrar får inte betee sig så.

Men kul hade jag. En snubbe på 40 bast spanade in mig och log stort mot mig. Jag vet inte vad jag gör för fel, men varför gillar gubbar mig? Jag vann även en tillbringare öl eftersom mitt bord var livligast i hela baren. Jag och Candice gick även till toan tillsamans och när jag kom ut så ropar Candice åt mig
- Sara, Sara!!
Sen så pekar hon ner på mina skor och självklart hade jag ungefär en hel toarulle efter mig.
Så när kvällen led mot sitt slut så hamnade jag brevid en man/kille/grabb och vi pratade och sen så säger han
- We should go out for a cup of coffe someday.
Hahah, Så jävla moget, en kopp kaffe? Jag gillar ju inte ens kaffe och han var inget att hänga i julgranen, men eftersom jag är en snäll människa sa jag
- Well maybe.
Sen så sa han att han var ledsen över att han träffade mig så sent. Jag tackade gud att jag hade träffat honom sent.
- Sara, I have to tell you that you´re looking really good.
( Hahah, då ska du se mig bakis, inte direkt så fager lilla du)
Sen så for jag och Candice hem till henne för att sova.

Så idag har jag shoppat, vart bakis och försökt leva. Sen så säger de när jag kommer till Shannon
- Nej Allysen, Sara kan inte leka med dig eftersom hon är så sen.
Sen till vad? De hade inte sagt någon tid och jag kom ju när de sa att maten skulle serveras. Man blir förundrad på livet ibland, fast det är ju alltid lättare att skylla på mig.

- Sara, jag behöver prata med dig.
Fan fan fan, vad har jag nu gjort!?!?!
- Du vet när du sa att du hade skrivit i din blogg att jag var din bäste kamrat.
- Eh jo.

- Jag vill bara säga att jag är hedrad
Sen så kramar hon mig och säger
- I love you
- I lo...ike you too
.
Jag klarade inte av att säga det, jag kännde mig dum, men jag lurade ju henne lite började med lo som i Love och slutade med ike som i Like. Är man inte född med en hjärna så säg,

- Sara, I have to tell you this, because the girls won´t tell you! But  I hate to see you living us!
Oj vad rörd jag vart när min kamrat Jody sa det, jag kramade honom.


Kommentarer
Postat av: Anonym

tur för dig att du inte sa "love"..... då hade jag gråtit mig till sömns ikväll!



Jag er att du inte har lika skoj med dom där människorna som med oss.. OCH VARFÖR TAR DU PÅ MANNENS RUMPA?

2008-11-24 @ 21:30:16
Postat av: bpk

ps. det var jg som skrev det förra också, glömde att skriva det... pinsaaaamt

2008-11-24 @ 21:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0