Vibrator

Två unga tjejer sitter längst bak i bussen och pratar.
Tjej 1: Jag såg att det finns en vibrator som är jätteliten och ser ut som ett läppstift, som man kan ha i handväskan!
Tjej 2: Jaha!
Tjej 1: Fast...jag förstår inte när man skulle vilja massera läpparna

Skoj. Skönt att jag inte har uttalat mig så dumt så jag hamnar på tjuvlyssnat.se, fast vad vet jag? Nån kan ju ha skickat in mig utan att jag vet.

Berättade för Pat igår att Morfar låg på sjukhus och nu ska hon be för honom. Jag hoppas att hon har nån mirakel gud eller nått, för jag har aldrig förr hört att Gud har botat en svårt sjuk utan mer hört att en läkare gjort det. Men hur som helst är Morfar hemma nu, dem tror att det är ryggen som är felt på hans hjärta. Detta låter dumt. jag menar dem tror att det är 4 kotan som trycker mot hjärtat, Nu lät jag mer världsvan.

Har förövrigt gjort sånt där test som en hemsida fixat, den kollar om man ska gå ned i vikt. Jag testade min längd och vikt och jag skulle gå ner nått kilo, jag tesade 178cm/ 59 kg och hör och häpna den skulle också gå ned lite i vikt. Bra sida, mer anorexia åt folket. Jag ska göra en sida som ska se om man ska äta mer och jag kommer svara att alla ska äta mer, spelar ingen roll vilken vikt det är, ÄT MER! ät och var glad!
Hellre rund , ätandes och lycklig än magerskank, svältande och inte orkar att vara glad.

Jag kom på en sak! Vet ni hur jobbigt det lär bli i Kanada när jag ska börja prata engelska på heltid, för jag kommer det att bli svengelska. Och det kan bli fel. Typ såhär
- Oh,Vilken fart du har
Översättning
-Oh such a fart you have =Vilken fis du har!
- Vilken glans du har i håret
Översättning
Such a glans you have in your hair!= Vilket ollon du har i håret!
- Ursäkta min rap!
Översättning
- Excuse my rape!=Ursäkta min våldtäckt!

image102
Här har vi bilden då jag var fejkgravid. Resultatet vart bra, dock är mina bröst lika små som vanligt.
Men erkänn, jag är otroligt snygg som gravid!

Hejdå

Kommentarer
Postat av: J

jag tror att du kommer använda svengelska mest av alla språk! Jag gillar när du talar svengelska.
Jag skrattade mest när jag läste "Such a glans you have in your hair!". HIHHIHHIhHAHAHAHHOHOHO

du är skojig.

2008-05-31 @ 23:31:14
Postat av: Anonym

Det kan ju vara så att det är en läkare som blivit Gud som botar folk. Jag är inte läkare men nu tydligen präst så varför skulle inte en läkare kunna bli Gud?

2008-06-01 @ 09:21:47
Postat av: Diana

sv: haha det har jag inte ens märkt innan!

2008-06-01 @ 18:05:30
URL: http://daja.blogg.se
Postat av: fulongen

AzzÅ ja Ä Typ Fätt Tjåkk..... BordE väGa TYpp 40 KilOooo.... LäSsän

2008-06-02 @ 10:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0