Oh Canada

Jag försöker lära mig "Oh Canada". Det är fasen i mig inte lätt, national sånger inte det lättaste. Men man vill ju stila när man kommer över till dem i väst. Jag har skickat ett mail till Canadas ambasad i London för nån minut sen. Jag bad dem ta tummen ur röven och arbeta med min förfrågan. Eller okej nu ljög jag. jag bad dem vänligt att kolla upp om de fått mitt friskintyg och om de har fått det hur länge det är kvar. För jag kan snart inte vänta längre. Skulle kännas så jävligt nu när jag fått ett kanon jobb på Acute care och sen så får jag inte ut mitt friskintyg. Då tror jag helt seriöst att jag skulle gå till älven skrika lite och hoppa i. Inte drunkna eller så, för jag kan simma. Jag skulle bara väcka min kropp till liv i princip. Sen så kommenterade jag en tjejs blogg igår som bodde i Usa och självklart har jag glömmt bort hennes blogg. Jag vill läsa om hur andra har det där borta. Det enda jag önskar just nu är att jag ska få kompisar i Calgary, det skulle bli en hemsk sommar om jag inte fick en jävel. Men livet ska tydligen vara så.

Jag ska nog gå ut snart. Jag är fökyld så egentligen borde jag få sitta här. Men det känns fel.

Hejdå

Kommentarer
Postat av: Ellen

Om man har tråkigt är verkligen tjuvlyssnat ett tidsfördriv ;)

2008-05-21 @ 13:45:01
URL: http://menhej.blogg.se
Postat av: Rebecca

HAHA! Fan vad roligt!
Du är nog knäpp. Låtsas vara gravid! :P

2008-05-23 @ 18:47:37
URL: http://rebcca.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0