Nu vet jag

Nu vet jag varför jag inte har trogna läsare. Det beror på att jag inte har barn, att jag inte gillar mode speciellt mycket, att jag inte skriver om sex, att jag inte skriver om att jag hatar livet. För det är precis alla dessa sakerna i en blogg jag gillar att läsa, eller iofs tabort modet, det läser jag inte om. Så om jag ska få en perfekt blogg så måste jag ha sex så jag blir med barn, vara en mode morsa och sedan börja hata livet eller kanske älska livet. Då kanske jag får folk som kommenterar. För det enda jag vill ha är kommentarer. Men jag får gilla läget.

Jag har blivit fökyld fått en vagel i ögat och massa blemmor i munen. Jag är en fräsch brud. I morse när J hämtade mig i fårrden så sa hon
- Meeen fräscht har du inte borstat tänderna, det luktar inte så gott. Och sen gav hon mig ett tuggummi.
Men det värsta var att jag hade borstat tänderna och sköljt med munvatten just innan jag gick ut till J. Så denna förkylning gör att min mun luktar skunk. Det är sånna gånger jag är glad över att en man slipper pussa mig. Eller jag inte glad över det, men jag är glad för männen skull.

Jag fick mail från Canadas ambassad idag. De hade inte hört nått från London än. Jag börjar smått få panik. JAg måste ju få det där svaret nu. Jag har ju redan fått jobb på Acute care och Ltc. Jag är förjäkla nöjd över att jag ska få jobba på Acute care! Och min fråga till folket nu är. Känner ni någon som bor eller jobbar i Kanada? Helst i Calgary? Jag vill prata med nån därifrån så jag kan förbereda mig mer.

Hejdå

Kommentarer
Postat av: maja

Men om du ska flytta till Kanada så kommer du ju snart bli en av alla dessa coola utlandssvenska som försöker integrera sig och panikhandla på ikea, upplever kulturkrocka och annat spännande! Skulle själv gärna åka till Kanada, Vancouver, Whistler och Toronto, varför inte?

2008-05-21 @ 17:27:20
URL: http://majanordstom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0