Jävla Canada

Att det ska va sånt jävla schå att fixa ett friskintyg!? Jag har skickat allt, men nej nu skickar dem tillbaka ett brev där det står " Dear Leo". Sen när heter jag Leo och om de vill skicka till läkaren Leo kan de väl skicka på hans adress. Jag blir less. Jag är frisk, jag hade inte Hiv eller syphilis, vad är felet? Snart ger jag upp. Jag stannar i Granö skaffar 3 skrikande ungar, jobbar som undersköterska på Solhaga och hatar jobbet, har en man som är ett svin. Är det så jag vill ha det? Näe, det är nog bäst att jag kämpar en stund till. Men jag blir så satans less, varför kommer inget på silverfat till mig? Nej, här ska det kämpas om liv.

Jag sov hos J igår. Frågan är ju hur gamla vi är. Jag kom på den briljanata idén att he en kudde under tröjan så det skulle se ut som om jag var på tjocken, och var inte bangen så jag sa, lets go to Ica. Så vi gick på ica med min låtsat gravidamage. Så nu vet man hur folk tittar på en. En tjej log jätte mycket och tittade på magen och sen upp till mig. Sen så stannade alla bilar när jag skulle över vägen och log. Om det ska vara så att alla ska vara så över glada och hänsynsfull när man väntar barn så kommer jag nog bli galen. Men det får vänta ett bra tag till. Jag måste först ordna upp mitt kommande liv i Canada. Anyway, som sagt jag sov hos J igår då. Och hon var så glad att hon äntligen skulle få sova i samma säng som sin favorit Sara. Jag var väl inte lika glad i hågen och speciellt inte när jag upptäckte att jag skulle sova i en sovsäck, jag har aldrig svettat så mycket. Jag trodde jag skulle svettas ihjäl och J låg bara och sov.

image82
Det här är min kompis J. Vi har kännt varandra sen vi var så gamla så vi kunde gå på dagis. Dock fick jag inte vara med henne när jag gick på dagis, hon hängde med de cool och jag var med Tobbe. Åren gick och en kväll var jag ledsen och kännde att jag var den ensammaste flickan i världen. Dagen efter ringer J och frågar om hon fick vara med mig, dock trodde jag först inte på att J hade ringt när pappa sa det. Men det hade hon ( Utan mutor), även än idag om jag känner mig ledsen brukar jag tänka på den gången och ja, det är ren och skär lycka. Jag och J var inte med varandra så mycket under skolåren, men vi har ändå alltid funnits för varandra ( Åh, vad jag är klyschig). Men det var på sommarlovet i 9an då vi blev Bk´s, typ. Och sen i gymnasiumet så har vi spenderat tid med varandra ofta. vi är för det mesta barnsliga. Men vi har skoj.  Det är även hon jag for till turkiet med.

image83
Det här är min kamrat Sara alias Snyggongen. Vi har kännt varandra sen vi började gymnasiet. Dock började vi umgås riktigt mycket på sommarlovet till 2:an. Hon och jag har upplevt ganska mycket på kort tid. När man först träffar Sara så är hon en lung och fin flicka. Men nu när man är väldigt nära kamrater så är hon den vilde och den dirty one ( okej, jag är väl inte sämre själv!).  Sara är en duktig person, är bra i skolan, det vill säga ganska olik mig inom det området. Men annars är vi lika. Sara är en person som behövs.
* " Jag skrattar så det kommer köttbullar på skärmen"
Sara och jag har även vart i Gran Canaria

image84
Det här är Petra. Vi har kännt varandra sen vi började gymnasiet. Petra kan egentligen inte förklaras, hon måste upplevas, hon är en helt otrolig kvinna! Vi tränar tillsamans och det var väl egentligen så vi lärde känna varandra, vi for på punch tillsamans och slogs. Som sagt, det går inte att förklara henne, hon är allt i ett litet paket! Jag säger det än en gång : En otrolig kvinna!
Hon har gjort dem sakerna man själv vill göra och hon gör det med glans

Nu ska jag gå!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag vet hur det är.! HAHA

2008-05-23 @ 19:20:17
URL: http://rebcca.blogg.se
Postat av: Rebecca

Haha!
Fast en bloggare hade ett poäng där.
En nybliven mammas barn springer inte. Det är sant faktikst

2008-05-24 @ 10:28:50
URL: http://rebcca.blogg.se
Postat av: J

jag måste säga att detta var det finaste jag ahr läst i mitt liv. *ler*

Jag kommer förmodligen fälla en tår när du åker till canada.
Tack för att du finns, jag vill inte mista dig S :]

Ps. Sara + Petra är helt otroliga människor! ds.

2008-05-26 @ 12:27:07
Postat av: p

det där värmde om mitt hjärta (L)

2008-05-26 @ 16:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0