Jag är ingen askkopp.

Jag festade igår och ja det var år och dagar sedan sist jag festade. Det var skoj. Vi for upp till Åmsele basen där det var dans och raggarträff, typ. Jag dansade och shakade på hela kvällen. Och när kvällen till sist tog slut så ställde jag mig och pratade med en man som känner min far. Det som hände under den pratstuden har gjort att jag fått lida idag. Han tappade cigarretaska på mig. Det gör ont som feun idag, eller om det ens va aska det kan ha vart cigarreten som tog på min hand. Men hur som hellst det gör ont. Men nått ska ju alltid gå åt skogen.

"- Sara, jag har en väldigt skön säng..."
"- Jaha, det har du säkert. Och min sängen är också skön, så då är det lika bra att jag sover hemma.
"-Jaha, ja. Jaha Vad gör du..............."
"- Hejdå."

Idag har jag vart med johanna och sovit, ätit och haft tvspels turnerig. Frågan är ju egentligen hur skoj det var, men tröttheten gjorde allt så roligt. Så egentligen borde man ju inte ha så höga krav på att ha roliga kompisar, lite sömn och bakis gör världens tråkigaste till en roligmänniska. Det är inte så att jag sitter här och säger att Johanna är en tråkig kamrat, tvärtom hon är en hellylle tjej. Men om man nu är bakis nån gång och är trött och inte har som jag en bra kamrat som Johanna, då kan man faktiskt välja ett tråkigare alternativ, för personen i fråga lär bli skoj.

Jag är trött. Jag känner att jag inte har nått att bertätta. Eller jag har ju bokat Kanada resan nu. Äntligen på väg säger jag.

Update
Varför juckar killar på allt dem ser? Och dem är som mest aktiva där i högstadiet. Ramlar en kompis på backen, ja då kan man vara säker på att nån kommer och juckar på den killen. Jag var på stan förra måndagen, då helt plötsligt började en kille jucka på en kompis ben. Och jag är ju så mogen så jag finner ju det där så skoj. Så där stod jag i busskön och skrattade lite tyst. Men varför juckar de egentligen? Är det för de inte för till det med nån brud? Nått måste det ju bero på. Let me know.
Och när vi nu är väl inne på detta område så funderar jag på varför så många killar ska visa snoppen på fyllan?! Jag förstår inte meningen med det. Är det ett raggningsförsök. Och om det nu är så, så tror jag mer att tjejerna finner killen äcklig när de går runt nakna sådär. Känner killarna sig bättre som personer när de får visa snoppen. Känner de sig som kungen i djungeln? Anyway. Sluta visa snoppen.

Kommentarer
Postat av: J

Det pirrade i hela min kropp när jag läste att du tycker jag är en hellylle tjej.
*juckjuck*

2008-05-18 @ 17:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0