Fel

Tydligen så tycker Ebba von Sydow att sånna bloggar som min är totalt värdelösa. Hon ger tips om att man bara ska hålla sig till ett ämne och gå hel hjärtat in på det. Jaha, like a care Ebba?! Hur skoj kan det vara att bara skriva om mode. Hur mycket händer det i mitt liv som har med mode att göra?
- Ja, idag hade jag på mig kläder. det känndes så bra.
Eller bara skriva om sex.
- Jaha, idag hände det inte.
Nej,men va fan! Det är väl bättre att man pratar om allt möjligt så läsaren kan bli chockad varje gång och tänka, ja jävlar hon slutar aldrig förvånas den där Sarap. Så Ebba Von Sydow kan ju skita ned sig eller nått sånt. Och jag står fortfarande för att hon förstörde Vecko revyn, Go charlott som va där före. Nu lär alla hata mig för jag inte gillar ebba. Men jag klara mig.

Idag har det vart varmt. Och alla som påstår att där jag bor ska det bara vara kallt. Men här är det då varmt och myggen har redan kommit fram. Skulle vilja sitta och grilla med min turk-kamrat Johanna och dricka en fet grogg som hon gjort i sin mixer. Spännande.

Nu skulle jag vilja hoppa av skolan, jag skulle vilja leva ute i världen och göra allt möjligt. Från att äta konstig mat till att bada i varmt vatten, till att jobba! Jag skulle vilja göra allt i ett exotiskt land och inte i ett erotiskt.


Kommentarer
Postat av: Berit

Hej hej! Kul att du kommenterade ang. klittan.

Spana in mina nya inlägg!

2008-05-04 @ 20:38:36
URL: http://beigeberit.blogg.se
Postat av: Matilda

Håller faktiskt med dig angående bloggen handling. Helt klart trevligare att läsa bloggar med lite mer blandat sortiment än de med samma saga varje dag :)

2008-05-09 @ 19:26:48
URL: http://ronnholm.blogg.se
Postat av: maja

ja, eller så kan man ju bara skriva om Annika Norlin? Ditt citat från the Quiz är ju en fin start. Förövrigt en genial låt. Spelade jag för min kille en av de första gångerna vi träffades, undrar om han tyckte att jag var knäpp eller?

2008-05-21 @ 17:30:48
URL: http://majanordstom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0