Dileva

Dileva var på stan igår och ja jag har fördommar, det jag frågar mig själv är
- Varför har han så jävla ful stil?
- Har han nått fel?
För vem annars står med en lurvigklänning och uppmanar alla att torget ska bli en plats för kärlek och pratar massa skit om det. Jag vart upprörd. Men det är ju en annan historia. Kulturnatta var rätt så trevligt, men jag kände mig gammal, fast jag egentligen inte borde ha gjort det, men alla var ju i princip i Oscars ålder. Dem ska väl också få vara ute, men dem är en partysänkare precis som jag var i den åldern. Kvällen flöt annars på bra, jag hade skoj med Petra, Jossa och Sara. Vi lyssnade på Riff Raff Ruff och dem är alltid lika bra. Sen så slutades kvällen med te på max, jag vet att det låter konstigt, men te när man är full är otroligt uppiggande ( Okej, nu lät jag som värsta nörden, men jag bjuder på det). 

Jag har inte så mycket på hjärtat längre. Jag känner mig inge rolig. Johanna ville gråta med mig idag för att jag ska fara till Canada, men jag sa
- Nej, det hinner vi nån annan dag.

Äh. Nu ska jag fundera ut nått roligt att skriva.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Ja alltså jag säger då det. Tomas Dileva, vilket skämt! Jag visste seriöst inte om jag skulle skratta eller gråta när han uppmanade publiken till cosmiska orgasmer och höll sin predikning om frukter. Och inte tala om sitt försvar att folk skulle sluta kasta saker på honom.. haha

2008-05-25 @ 18:53:33
URL: http://ronnholm.blogg.se
Postat av: Rebecca

Jag vet. Jag fattar inte varför han ska gå omkring och se ut som en jävla jesus. Han är nog knäpp

2008-05-26 @ 18:38:05
URL: http://rebcca.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0