Det enda beviset på min snällhet.

Det enda beviset jag har att jag är snäll, eller det är ett bevis för mig i alla fall. Det beviset är när någon måste välja att sitta brevid mig när bussen är full, för det måste ju betyda att jag ser snäll ut. För man väljer ju inte en snygg att sitta brevid eller någon som ser hemsk ut. Så jag måste se snäll ut. För jag brukar har turen eller oturen att folk väljer att sitta brevid mig och när dem inte väljer mig så känner jag
- Jaha, som om hon skulle se snällare ut än mig!
Men förmodligen så tänker väl bara jag såhär, så egentligen är jag en vanlig människa som inte sticker ut. Men jag ska ändå fortsätta med min teori och ska försöka låta lite mindre hurtig när dem frågar om de får sitta brevid mig.
- JAAAADAA det går alldeles utmärkt.
Det måste vara deras bevis på att jag är tråkigtmogen, låter som en gamtant. Jag måste träna på min utstrålning, kanske utstråla mer tuffhet. Fast den enda tuffheten jag har är när jag cyklar, då är jag såg koncentrerad så jag ser ut som en suris eller tuffing.

Imorgon är det balen. Så här känns det nu
* Jag kommer hungra ihjäl alla timmar jag måste vänta på mat
* Jag kommer faktiskt frysa när jag åker cab
* Tänk om jag ramlar på rödamattan och he sönt klänningen
* Jag kommer garanterat tappa mat på klänningen
* Jag kommer le så att mitt ansikte är bara mun, typiskt för mig.

Men det blir nog bra hur som helst!

Bokade förövrigt flyg till Stockholm idag. Nu är det nära, alldeles för nära. Och alldeels för mycket pengar har gått, men jag måste vänja mig och ja jag vet att jag är ekonomisk. men jag lovar er, DET SVIDER! Eller det svider när jag ser att pengarna försvinner. Men jag får trösta mig med att flera känner som jag.

 Såhär kul tycker jag det är att åka berg och dalbana!

Kommentarer
Postat av: nathalie

Är du intresserad av en bloggdesin, jag lottar just nu ut två stycken för 20:-/st. Först till kvarn!

2008-05-26 @ 19:44:44
URL: http://natlin.blogg.se
Postat av: Carro

Ja, att "he sönt klänningen" vore verkligen en aning syrligt. Det kan jag tro. All lycka, unga dam!

2008-05-27 @ 07:14:19
URL: http://carrosandstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0