Broschyrer och Kondomer- Läs och Njut

Kondomerna och broschyrerna är utdelade. Och jag kan ännu inte förstå varför nästan alla tyckte det var jätte pinsamt att gå och ta en kondom helt gratis som nästa alla gjorde. Var jätte många som vägrade gå fram
- Hehe, nej jag behöver inte sånt.... Har massor hemma.........
- Öj du, bruden vilken kondom passar på en stor snopp?
Ungefär sånt fick man höra hela tiden. Först och främst i princip alla behöver kondomer, eftersom man vet aldrig om ens partner är otrogen, eller om man ej har partner är kådisar i princip ett måste.
Hur som hellst så är det inget kvar på projketet nu. Känns skönt. Då slipper jag svara på vilka kådisar som passar stora snoppar.

Idag ville jag ha det bra. Idag ville ja ha fest. Idag ville jag vara skoj.
Men idag har jag det inte bra. Idag vill jag ändå ha fest fast jag inte borde. Idag kan jag inte avra skoj.
För att Morfar ligger på sjukhuset och ska kanske opereras. Och det är då jag funderar på, varför just före jag ska till kanada. Jag kan inte fara till Kanada om han är dålig. Så nu känner jag mig nedstämd. varför ska alltid allt hända mig? Jag ska alltid åka utför jobbiga saker.

Och påtal om rätt så jobbig sak så var jag tvungen att gömma mig på Maxi för några dagar sedan. Såg en person som jag inte visste vad jag skulle prata med om. Och vars jag än gick så var personen där. Och jag försökte gömma mig. Och när jag skulle betala så stod personen brevid mig i kassan. Och sånt här är nått som bara händer mig. För det är bara med mig allt jävles. Det är inte tänkt att jag ska ha nått flyt eller nån flytt.

Men jag hoppas att allt ordnar sig med Morfar. Så jag blir en Kanades för ett tag, så att jag kan vara skojig. Men frågan är. vill jag vara Kanades för ett tag? Sverige är kanske nått för mig? Men jag ska fara till Kanada och fundera på vad jag vill med livet, vars jag vill bo, vad jag vill jobba med.

Är det ingen som ska resa till Kanada eller är nån annanstans i världen som vill berätta för mig hur det är?

hejdå.

Kommentarer
Postat av: sanna

Tjena såg att du läser min blogg! Trevligt:)

2008-05-30 @ 21:33:20
URL: http://sanna8710.blogg.se
Postat av: rebecca

Låter inte som om canada är alltför lockande?

Och ja, min med. (svar på kommentar)

2008-05-30 @ 23:43:25
URL: http://rebcca.blogg.se
Postat av: snyggongosss

Det värsta va ju ändå när vi frågade en kille om han ville ha en kondom och en broschyr, och han tittade på oss och såg rent äcklad ut. Är det äckligt att ha sex och slippa könssjukdomar? NEJ HEJA OSS.



Nu sitter jag i datasalen och väntar på dig. Hej dådå

2008-06-02 @ 10:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0