Alla dessa frågor har inget svar

Satt och läste en veko revy nyligen där folk skrev in och frågade om sex och kärlek. Jag tycker verkligen att det är modigt att skicka in en fråga till Vr. Men när man skriver såhär
" Min kille vill att jag ska raka muffen. Ska jag det?"
Jaha, och kan någon utbildad sex och kärleks kvinna/man kunna svara på det till dig. Det är väl helt och hållet upp till dig själv. Varför ens fråga, man känner väl själv om man vill raka muffen? Att raka eller inte raka är inte frågan. Det är väl bara att testa sig, det växer ju ut så vitt jag vet. Jag tycker det är så irriterande med alla som aldrig kan ta ett eget beslut. Lyssna till ditt hjärta och gör det du tycker känns bäst. Och kom ihåg -" Ångra aldrig det du gjort utan ångra det du aldrig har gjort!"
Jag skulle nog bli lite besviken om jag hade läst på universitet till nå¨n sex kvinna och alla bara frågade om det var ok att raka muffen. Då skulle jag känna att mitt yrke skulle en apa klara av, i princip.

Ikväll har jag sytt. Ett svettband och ett svettarmband i John deer grönt till min far. Och just då insåg jag att jag alltid gör allt halvdant. jag vill ju att allt ska gå så snabbt så jag halv gör det. Vilket gör att resultatet ser förjävligt ut. Men jag kan faktiskt stolt erkänna att jag är en jävel på att sticka och väva mattor. Det är inte alla i min ålder, tror jag i alla fall.

Jag skulle vilja ha massa läsare på min blogg. Jag skulle vilja skriva en blogg där någon alltid läser och blir tokig om jag inte skriver på ett tag. Jag har massa bloggar jag läser ofta och bli galen när de inte skriver på länge. Jag skulle också vilja göra så! Vad är hemligheten? Eller vågar ingen kommentera?

hejdå

Kommentarer
Postat av: Tokhanna

I Holmsund har vi en stor 1:a på 43kvadrat :)
Billig hyra och perfekt när jag ska börja jobba i holmsund :)

2008-05-05 @ 09:13:52
URL: http://hannavidmark.blogg.se
Postat av: Matilda

Jag läser och läser ju. Ett tips är att kommentera en massa andras bloggar för det ökar besöksstatistiken grymt mycket, du behöver ju knappast skriva något vettigt utan skit till och med i att läsa deras inlägg,, " gillar dina inlägg" funkar ju på allas.. haha ;P

2008-05-10 @ 16:51:31
URL: http://ronnholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0