2 minuter

Jag läste för ett bra tag sen om en kändis som duschade på två minuter! Två minuter?! Hur i all sin värld kan det gå vägen. För mig tar det typ två minuter att få varmvatten, eller okej nu överdrev jag. Men det tar ju först ett tag att få rätt värme, sen så måste man ju stå en stund före man schampoonerar in sig. Så jag tror aldrig att hon duschar på två minuter, hur fan kan hon vara så fräsch och bara duscha två minuter. Detta är ett mysterium för mig. Om jag skulle bli fräsch som en kändis hade jag fått duscha i en timme minst. Men det är en annan historia. Men om hon nu klarar av att bara duscha på två minuter är det väl kul för henne.

När vi lix är inne på att vara fräsch. Så fattar jag inte dem som bantar hela tiden? Kan man bara inte facea att man är nalta smårund? Vad är det som är fel med att vara lite rund, huvudsaken man mår bra och är glad. Jag tror inte att man blir mer omtyckt bara för man är smal. För man bantar ju inte ned sitt inre. Jag tycker absolut att det är kul för dem som bantat ned sig flera kilon och har lyckats stannat där. Men det är dem som jojobantar jag tycker synd om. kroppen kan ju inte må bra av det och allra minst psyket. Man måste ju känna sig misslyckad. Nej då tror jag det är bättre att inse att man är rund men i alla fall go. Men det jag blir ännu mer störd på är de som klagar på att dem är feta och väger under 60! Då blir jag fan stormtokig! Under 60 är ingen vikt. Jag tror folk bara säger så för att dem vill höra:
- Nejmen gud. Du är verkligen inte tjock.
Låt mig spy på dessa människor.

Nej. Nu har jag väl inget att meddela längre. Förrutom att jag vart till Lycksele idag. Annars lugn dag.

Hejdådå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0