"- Alla kör den här vägen!!!"

Igår följde jag med Malin och cissi till deras hästar och ja, Jag red. Jag har inte ridit sen jag var liten. men det gick bra, dock fast inte så många tror på mig. Men jag galoperade och travade. Men jag kan lova det känns idag i kroppen. Jag känner träningsvärk i ryggen och de andra delarna av kroppen kommer väl vara utslagana imorgon.

På kvällen var jag chaffis och hade med mig min kamrat J. Vi körde pojkarna till Hjuken först där det var förfest. Det roligaste som hände där var väl i princip när vi skulle gå på toa och en kille hade bajsat där före. Det luktade skit som satan och vi kunde inte sluta skratta. Och stackars pojken som hade bajsat då, han satt där och skämmdes och såg så skyldig ut. Det roligaste i denna historia är väl att detta är ett bevis på att jag är omogen, att jag faktiskt tycker det är skoj. Sen när vi for så hade jag en man som påstod att det skulle vara närmare över arvsele/bjursele. Alltså den omvägen går inte att besrkiva i ord. En dålig grus väg, det som egentligen skulle ha tagit kanske 30 min till lycksele tog 1 timme. Jag vart arg, mannen vart arg för ingen trodde på honom. Och det enda han sa
- ALLA som är yrkeschaufförer kör här, ska vi ringa Nicke eller?
Men när han ringde Nicke så kom det fram till att det var en sjuhelsikes omväg vi kört.
När vi kom in på hotellet så var det tomt, det var vi och 3 killar till. Skoj. Men det vart tillslut riktigt många där inne. Jag och J dansade och kännde oss som några nötter, att dansa nykter känns fel och att känna så känns ännu mer fel. När vi äntligen skulle få fara hem så skulle dem ju självklart äta på statiol. Och när jag sen kom ut till bilen hade nån jäkel öppnat huven, baklukan hett på lyset, ja jäklar. Man ska aldrig lämna nått i detta samhälle.

Det var en man som pratade med en annan man igår
- Titta, den där bruden är min.
- Jaha, skoj!!
- Jo, jag är jävligt nöjd.
Det lät precis som om dem pratade om en bil, det var som att tjejen inte var en männsika. Är det så vi är, som en bil, att killarna byter ut oss när dem inte är nöjd. Varför ens använda ordet nöjd? Kunde han inte sagt, jo blablaa är en otorlig kvinna och förklara henne eller nått. Utan nu var det inga känslor inblandade utan han var bara nöjd.

Nu ska jag baka ännu mer till min och J´s turneringskväll.
 Här har vi bild bevis på att jag är en omogen kvinna.

P.s. Jag råkade blanda sprite och mjölk idag. det smakade skit. D.s


Kommentarer
Postat av: J

Jag gillar att du nämner mig som J, det känns liksom lite mystiskt. & vi är mystiska, du&jag.
Man får vara omogen även fast man är 19 (du 18½) Det är helt okej, och typ det roligaste som finns är bajs. Bajs, bajs, bajs.

Jag förväntar mig gott fika. Hupp hupp

2008-05-18 @ 17:47:03
Postat av: Tina

alltsa, jag ar ingen expert pa omradet men du kommer nog fa hemlangtan MEN om du ar omgiven av bra personer och trivs sa ar det anda inget problem. Du overlever liksom:P

Bra svar? haha

2008-05-21 @ 02:01:00
Postat av: en man ahhaha

2008-06-21 @ 15:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0