The pub

Ikväll ska jag på puben i Tvärålund. Det kan bli skoj och det kan suga totalt, men jag ska gilla läget. Jag ska va fin med höga klackar och mycket volym i mitt hår. Jag ska vara anständig och inte ta emot någon drink. Eller okej, det slutar nog som vanligt. Ska i alla fall börja hos Frida med god mat och förhoppningsvis gott dricka. Blir nog skoj!
Sen så har jag väl inte så mycket på hjärtat. Jag har jobbat hårt för pengarna denna vecka, i torsdags jobbade jag 14.5 timmar. Tacka vet jag att man får pengar, annars hade jag nog inte ställt upp.

Om exakt 18 dagar ska jag till Gran Canaria, då tackar jag Vindelns komun att jag fått jobba se pass mycket som jag gjort! Jag ska bli brun och om jag inte lyckas ska jag i alla fall haft the time of my life som jag hade det med Johanna i Alanya. Ibland kan jag fundera på varför jag inte föddes i ett sånt varmt land. Fast då har jag kommit fram till att man nog inte hade uppskattat det lika mycket. Sverige kanske är exotiskt om man är en utböling? Jag vet inte, jag ser inte Sverige på det viset. Jag har faktiskt nästan aldrig tänkt oj va fint. Det kanske är fint, men inte som det är i andra länder!

Nu ska jag bege mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0