Tell me about it

Jag lider av magsjuka syndrom, jag vill spy men kan inte och på något vis så önskar jag mig att jag kunde spy, spy ut all ondska ur min mage. Men huvudsaken var ju att jag va frisk i Lördas. Det var skoj, fullt ös, bandet var bra och tydligen var trummisen Daniels svåger, världen är liten. Jag träffade många som sade så här till mig
- Jaha, Sara Paulsson säger du, då måste det vara din pappa som jobbar på rotatilfabriken.
Jo det stämmer. Sen  så träffade jag en man för första gången i mitt liv och han sade
- Du är alltid glad.
Okej, jag tar det som en komplimang, men det jag nu undrar över hur man kan säga det till en person man ser för första gången.
Sen så på morgonen då jag begav mig från min sköna säng för att kissa ut allt jag samlat på mig under kvällen. Då log jag och tänkte att jag äntligen kommit fram till att jag absolut vill ingenting, att det bara är ett tidfördriv. Detta gör mig glad.
Sedan sade en annan man till mig såhär
- Du kan ju ta mitt numer och ringa mig om du så vill
Jag kontrade
- Varför jag nu skulle vilja göra det.
Sen gick jag, det var skoj att få prova på att vara stor på sig.

Johanna måste vara besviken på mig, jag hade lovat att ringa henne igår, men istället sov jag, sov bort all min trötthet. Och nu orkar jag inget, sen så är det jobbigt att datorn är på min mage, då vill jag spy ännu mer.

Sen så måste jag fråga, står det psykolog i min panna? Jag lyssnar jätte gärna på folks problem eller så, men inte på okända folks problem eller när det blir folks problem i helt fel sammanhang. Jag fick höra på problem i lördas, men i totalt fel sammanhang, då var jag så modig och bara sa
- Eh okej?

Nu ska jag sova och hoppas på att jag ej får UVi then i will kill everyone.

Era jobb är så trista så att tiden står stilla hoppas lönen är kass och att frun luktar illa
Man mår illa och får kväljningar av att se er på stan, jag hoppas ni får magsjuka och fula barn.


Kommentarer
Postat av: Johanna, the one

Jag blev glad när jags åg mitt namn. Hi-hi
jag tror att L saknar dig mer än jag.........

2008-03-10 @ 08:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0