Rädd

Jag tror att våra lärare gör precis allt för att skrämma oss för att ha sex.  Det finns en, en kvinna som verkligen gör precis allt för att skrämma mig och jag lyssnar på allt det hon säger
- Jahaa, hur får man streptokocker Sara?
- hehe, om man pussas för mycket.
- Rätt och om man suuuuuuuuger på snoppen.
Jaha, där kom det, och hon utalade suga länge, som om vi skulle förstå allvaret i det hela. Jag förstod det verkligen, gör inget dumt. Och hon har även lärt oss att alltid kissa efter samlag för penis har så mycket bakterier på sig. Så nej, vi ska inte ligga kvar och goa efter det hela sa hon mycket bestämt, gå på toan så snabbt den är ute ungefär. Hon borde uppmuntra det hela istället.

Nu är det 6 dagar tills jag och Sara få ligga på playan och spana in män. Men eftersom vi bor i ett barnvänlig område kommer det bara vara män med barn eller män med dålig pension. Så jag får läsa en bok och drömma om män. Men det ser jag inte som ett problem, för när vi va i Turkiet fick jag ju uppleva det jobbiga med män i våran ålder. En finne som är efter är inget att rekomendera barn! Men jag längtar så fruktansvärt mycket ungefär lika mycket som till Kanada. Eller jag ska va ärlig jag längtar mera till Gran Canaria än Kanada, men det kan ju bero på att detta är så nära nu.

Jag ska flytta ut på Måndag, spännande. Känns jobbigt att städa och det känns jobbigt att bära! Hade vart så enkelt om jag fick bo kvar. Men nu kommer det bli mycket närmare till sjukhuset. Hela 4 km närmare så jag ska nog inte klaga än.

Nu ska jag gå. Gå och fundera på mina hyss

Kommentarer
Postat av: johanna

du är skojig, så skojig att jag skrattar högt.
jag ska aldrig mer ha sex, våran lärare kommer ng nångång snart säga att det är asfarlig. shit.

jag vill krama dig innan du far till GC. Tisdag?

2008-03-22 @ 13:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0