Lets talk about Canada

Jag vill till Kanada nu, jag vill veta om det är okej att jag får jobba där. Jag vill veta allt. Men jag ska ställa in mig på att jag ska fara. Det var en man som sa till mig att jag var en drivande kvinna. Då tänkte jag. Ja fan det är jag, jag är fasen det! Tänka sig att vara till ett helt främmande land själv och jobba, det är fasen modigt. Okej, nu skröt jag upp mig själv, men jag har lärt mig att enda chansen att få lite beröm är stt berömma sig själv. Kanada kommer nog bli bra, om jag inte trivs så ska jag se till att jag gör det, om jag ändå inte gör det får jag gilla läget.

Min sjukdom är på väg att gå över. Förmdoligen är det på grund av att jag sovit bort typ två dagar, men det har vart skönt att få sova. Jag har egentligen inget på hjärtat, jag skulle vilja stanna här i sängen i all evighet. Och egentligen finns det inget som hindrar mig att göra det. Men det konstiga är att det är något som gör att man far och gör det där tråkiga sakerna fast man egentligen skulle bara vilja flyga omkring.

Sen så berättade Oscar att han visste en tjej som var 14 år gammal som va med barn! 14 år? Herre gud, hur skullede gått om man vart med barn då? Det var då man trodde man klarade av allt, men jo tjena! Om jag skulle bli med barn nu, skulle jag helst vilja försvinna, Jag kan inte ta hand om ett barn. Eller jo det kanske jag kan, men frågan är, vill jag ta hand om ett barn nu? näe. Varför stressa med nått sånt? Är det inte bättre att man väntar och blir mogen? aja. Jag förstår mig inte på dagens ungdom och inte heller dåtidens ungdom.

Men, förresten! Satt och funderade på vad gör det egentligen om en troende kristen har sex före giftemål? Straffar gud den personen med att den inte får komma till himmelen eller? Vad skulle vara så fel med att ha haft sex före giftemål? Det är väl bra att man känner varandra så att man inte blir besviken? Om det är någon som kan svara på den fråga är jag tacksam för svar

Hejdådå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0