Jag tror jag vet hur det känns

Denna sjukdom som jag har lidit av är över nu, förhoppningsvis, känner inga symtom idag! Jag kan säga att jag tror jag vet hur det känns att det är att vara gravid, för när jag var sjuk så mådde jag illa när jag tänkte på mat, när jag såg någon äta ville jag spy( helt seriöst, när jag såg pappa äta pannkakor ville jag spy, jag var tvungen att gå där i från), jag tänkte ibland på nån mat och tänkte mums, när jag såg maten så ville jag spy. Så om det ska kännas så att vara med barn ett bara månader så vet jag inte hur folk orkar? Jag skulle ligga inne halva tiden. Och tänkt då dem som jobbar inom resturanglivet, då hade jag brytit i hop, se folk äta, känna mat lukt! Men i och för sig jag vet ju inte om min sjukdom liknade som gravida brukar känna, men om det var så, så lovar jag att jag ska jobba isolerat. Nu kanske någon tänker - Aha, Sara är på tjocken!. Men där måste jag säga i från, Noway att jag är det. Så nu har vi rett ut det!

Idag har vi kvartsamtal. Men eftersom jag inte har nått att berätta för mina lärare så slipper jag fara. Eller jag kanske borde varit där och berätta för dem hur dem ska göra för att bli lite bättre. Jag vet de där små knepen hur lärare blir bäst. Men de tycks aldrig uppskattas av dem. Men som sagt de ska ju alltid va vinn.

Igår skrev Sara ut biljetterna till Maspalomas! Jisses, det är typ 14 dagar kavr!! ELLER DET ÄR DET JU, om 14 dagar far jag ju denna dag! Tänka sig. Sen så kommer vi ju få uppleva Mallorca kanske i 30 minuter, vi ska nämligen mellan landa. Så vi kommer få uppleva två länder under den tiden.

Nej nu ska jag leta lite klänningar + att jag ska rensa min garderob som borde ha gjorts för 5 år sen.

image66

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0