Hångla

Jag satt och figulerade idag om man går en hångelkurs om man är skådespelare? För jag menar alla hånglar på sitt egna lilla vis, vissa har ju fått för sig att tungan ska vara ska vara utanför munnen och hålla på, vissa vill köra elvispen långt nere på halsmandlarna, and so on. Det jag menar, det tror jag inte ett filmbolag vill se! Se rent logiskt borde de gå en hångelkurs. Om det nu finns en sån så skulle jag kunna ställa upp att vara tjej och hångla med alla kändiskillar, nema problema!! Men vem håller i sånna kurser i så fall? Hur kan man vara säker på att man är bra på hångla? Okej, slut funderat, det kanske inte ens finns sånna kurser.

Idag när jag var på gymmet fick jag beskåda en man på kanske 60 bast lite svettig och sunkig i Y-frontare, Y-fronatre i all sin ära. Men jag lovar er, jag vill inte se en kille i kalsonger nu på länge, jag tror jag vart lite avskräckt, jag har sett den mörka baksidan(framsidan,hehehehehe). Så jag bestämde mig snabbt att sluta träna för att gå upp på simhallen och duscha av mig. Där uppe möttes jag av mammor och barn, det var barn överallt och då menar jag överallt. Jag kännde mig uttittad och kännde rädsla av att de skulle fråga frågor
- Varför är du naken, varför har du så små bröst, varför har du ingen snopp, vars är din mamma, får du duscha själv?
Dock kom inga sånna frågor, men jag såg att de kollade på mig och mammorna med, de var som rädd för mig, mammorna alltså. Anntingen var de avundsjuka på att jag kunde duscha i lugn och ro och bara tänka på mig själv eller så såg dem mig som en hemsk människa som skulle döda deras barn. Jag vet inte, men det jag vet nu är att jag inte vill ha barn just nu, det får gärna vänta ett antal år.

Idag frågade en gammal man mig om min kompis hade tagit ett prov om han var homosexuell. Det som skämmer mig är att det verkar gå runt folk och tror att man kan ta ett blodprov för att kolla om man var homosexuell. Fast i och för sig om det gick hade det väl gjort att många tonåringar ute i världen inte behövt grubbla, men hallå, det är ju bara att känna efter, pirrar det när jag ser en kille- EH aaaaaaaaaaaa!

image68JAG LOVAR OM DET VAR DENNA KILLE I Y-FRONATER SOM KOM PÅ GYMMET SÅ SKULLE JAG STANNAT OCH PUMPAT MED HONOM (dåligt skämt jag vet)


Kommentarer
Postat av: DreggelJohanna

snyggt paket, i like

2008-03-19 @ 10:33:37
Postat av: Tant J

Hahaha! Jag har sådana ungar som ääälskar att fråga med hööög röst om VARFÖR människor ser ut på ett visst sätt. Fast jag är ganska bra på att låtsas att det är någon annans barn...

2008-05-25 @ 21:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0