Check

Jag trodde att jag hade koll på läget, att jag inte hade missat allt. Men när Johanna började förhöra mig så insåg jag att jag hade noll koll, jag hade missat handdukar, toapapper, tandborste, diskmedel, rakhyvlar! Ja jag hade missat allt det jag skulle saknat mest! Känslan jag hade när jag pratade med sara om att jag hade missat något stämde helt in. Men nu ska jag förmodligen ha med allt och om jag nu missat nått, ja då får jag väl bada naken eller vad det nu krävs av mig. Huvudsaken är den att jag blir brun och får ljusare hår, då blir jag nöjd! Så imorgon den här tiden myser jag och Sara på flyget, eller nått i den stilen.

Förövrigt städade jag ut lägenheten idag och det jag inte förstår är hur en lägenhet på 16 kvadrat kan rymma så jäkla mycket. Hela mitt rum nu består av kartonger och påsar och soffa och tv, ja allt! Och dit jag flyttar in kan man inte se på tv och man kan inte duscha. Men jag grämer mig inte, för vem vet, om man inte kan duscha och inte kan se på tv och inte koka mat, då borde man bli smal, flottig och uttråkad. vem vill inte bli det? Jaja, men för två månader kan jag hålla ut, såg att det fanns lego, jag får bygga en borg och en dröm värld av det! Eller jag får kanske skaffa mig en hobby?

Min lillebror sitter i källaren och pratar i telefon, jag funderar på vad han ska hitta på för ursäkt att ha pratat i telefon i källaren. Kan bli spännande att höra. Jag vill också sitta i en källare och prata snusk ( för det gör man väl om man sitter i en källare?). De enda gångerna män ringer till mig så är det när de är dyngrauka och klockan är så mycket så att jag vill sova eller vill stiga upp och göra något vettigt. Nej, jag vill sitta i en källare och prata snusk vid den här tiden också. Eller de kanske inte ens pratar snusk, men jag vill i alla fall sitta och prata i en telefon. Fast i och för sig, jag vill nog inte prata i telefon just nu. Nu vill jag lyssna på min bok och skratta lite försynt, det hade jag mått bättre utav.

Nej, nu ska jag gå och prova mina nyinköpta trosor. Och sagan om det köpet är en bra saga, tror jag. Mamma lämnade av mig på maxi vid trosavdelningen, och när jag bestämt tre stycken och jag ska lägga de i kundvagnen är mamma borta. Jag fick gå runt i mer än 10 minuter för att hitta henne och jag såg alla gamlingars blickar på trosorna
- JAhaaaa, dagens ungdom! Kan inte ha vanliga bomullstrosor längre.
Och när jag mötte mina föräldrar efter långtids letade så säger dem
- Sara sånna där trosor kan ju inte vara bra, fanns det inga bomullstrosor?
HALLÅ?! Jag vill inte ha bomullstrsor. LIX.

Hejdå, vi ses i Gran Canaria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0