Stipendium


För jag har tagit studenten och fy fan vad jag är bra! Jag kan nuförtiden kallas Sara Undersköterskan Paulsson. Så nu är jag äntligen undersköterska, ett otroligt brett och bra jobb. Jag kommer nog trivas ett tag innan jag ska läsa vidare. Studenten var bra. Mycket bra sista kväll tillsamans med klassen. Måste även meddela alla att jag fick stipendium av skolan på 600 kronor. Ni kanske tänker fasen vad lite, jag tänker : JIHO.
Men frågan är varför fick jag det? Fick aldrig någon motivering. Men jag tror det kan bero på att jag ska till Kanada. Och påtal om kanada så reser jag den 24, och jag fick betala i mellanskillnad  5500 kronor, det är då man vill gråta, men man håller sig för att man ska tyckas vara stark. Men jag får väl jobba som fan den kommande veckan.

Jag har inget mer att tilläga, blir nog mer skrivande när jag väl är i Canada!

Kommentarer
Postat av: katrin & hanna

hej hej kolla gärna in våran blogg, där kan du bestämma hur din nattclubb skall se ut, har du nån idé så kan du lämna en komentar eller maila till oss på--



[email protected]



ha en bra dag katrin och hanna

2008-06-14 @ 12:42:51
URL: http://goldenfish.webblogg.se/
Postat av: Rebecca

GRAAATTIISSS!!!





Men Iallafall. Jag är tillbaka nu,

2008-06-14 @ 23:54:32
URL: http://rebcca.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Bra att du tycker det är bra att jag är tillbaka!

2008-06-15 @ 00:02:59
URL: http://rebcca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0