Sexy?

Jag har köpt ett sidennattlinne, ett sånt där man ska känna sig ybersexig i tydligen. Men allt går bara fel för mig, tydligen ska man ha stora bröst i det där nattlinnet, så när jag vaknar så är alltid brösten utanför nattlinnet ( Ohh, feeling sexy!). Och eftersom det är siden så snurrar det ju runt hela min kropp. Så det som skulle kännas sexigt slutade med en flopp, eller okej jag kanske inte ville känna mig sexig, men kanske lite finare än alla nattskjortor jag fått av mormor med motiv av frukter, djur och änglar.  Men det jag kom fram till nu är att brösten bara syns om jag ligger på sidan, så för mig blir det inge skedande med män om jag skall ha det nattlinnet, eller de kanske inte den mannen ser som ett hinder att mina taxöron sticker fram. Här är en bild på nattlinnet, fast mitt är rött, lite längre och i en lite mer annorlunda modell. Och som bilden visar så ska man tydligen ha gigantiska bröst.
.

Nu vill jag väl inte berätta nått mer. Jag är trött och har hvudvärk!

Jag och min vän Johanna funderade på igår varför många kvinnor skyller på huvudvärk när de inte vill ha sex? Varför skyller man inte på att man mår illa? Ingen vill väl ha sex med nån som kan spy huxflux?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0