Överklass hotell

Jag har tydligen tagit in på ett överklass hotell. Känns inte så mäktigt, jag känner mig mest sunkig medans de andra går med kavaj så här tidigt på morgonen. Men jag fick ju min frukostbuffe och eftersom jag är en ekonomisk kvinna så åt jag nog frukostbuffe för en hel arme och till råga på det så tog jag med mig smoothie till rummet. Rummet förövrigt känns lite porrigt, det är tigermönster på sängen, jag visste inte att överklassen gillade porr jag trodde de läste sexnoveller eller nått i den stilen.

Hur som helst så ska jag dra mig till Frankfurt en sväng i dag, kan bli spännande. Ska snart gå och checka in mitt bagage och sedan vänta och äta min smoothie. Ska väl börja dra mig. Och eftersom jag är en lat kvinna så tog jag med mig väskvagnen på mitt hotellrum, jag tror att man inte får göra så på ett sånt här hotell för ingen annan har så, så nu får jag skämmas igen.

Jag tar in på hotell
- Hej hur mycket kostar det?
- 1450
- Åh jäklar, och det är ju bara för en person!
- Ja...
- Aha, amen jag tar det.
en stunds väntan
- Här och frukosten börjar 05
- jahaa.. och hur mycket kostar det?!
- Det ingår
- Wowow, Jaha, nämen vad bra!

beviset på att jag inte är världsvan!

Kommentarer
Postat av: snyggongen i SWE

Bra att du tog igen hotellfrukosten! Du missade ju lite i Lycksele... hehehehehehehehehe. Länge leve mat!

2008-06-24 @ 16:15:31
Postat av: poo, shakira, BPK, BK - kalla mig vad du vill.

Hade jag varit med dig på detta hotell så hade jag överraskat dig med att ta på mig ett sexigt nattlinne & ligga duvet så där sexigt i sängen när du komme ut från toan. Då hade du nog blivit paff.

Jag hade även ätit mer hotellfrulle än du.



Mamma säger efter att jag läst vad du sa när du skulle checka in: - HAHHAHAHAHAH jere granöjäntan!



Du är skoj (LOVE)

2008-06-24 @ 18:16:08
Postat av: Rebecca

HAHA!

FAst jag skulle nog ha gjort lika dant.

Vad kostar frukosten. HAha :))

2008-06-25 @ 11:27:10
URL: http://rebccablogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0