Om du hör mig, har jag något att säga dig!

Hejdå! Idag far jag till Stockhom, vår huvudstad. Eller jag far till Arlanda och ska sova. Jag kommer nog inte sova så skönt som jag vill. Men jag kommer sova på hotell, om det är billigt, för jag tänker inte lägga ut alla pengar på min sömn! Sen på tisdag far till till Frankfurt först och sen blir det änteligen Calgary! Som Ted Gärdestad skulle ha sagt : Äntligen på vägen!
Men nu är jag inte Ted, så jag säger - Fy fan så skoj!
Men om någon vecka kommer jag säga - Det hade vart skoj att vara hemma.
Och sedan fälla en tår. Men det är livets gången.
Det var en man som sade till mig igår att det lät som om jag skulle ut i krig. Och det kanske jag ska, jag skall kriga! Eller mest ska jag kriga med mig själv : Ska jag fara hem, ska jag läsa vidare, ska jag flytta? Vad ska jag göra?

Hur som helst. Allt är packat ( Tror jag i alla fall).

Goodbye, hejdå aufwidersehn!

None

Kommentarer
Postat av: snyggongen i SWE

GAAAAAAAAAAAH NU ÄR DU INTE I SVERIGELAND! Jag hoppas att du kommer ha det jättebra, men det vore ju kul om du inte fastnar där för all evighets evighet och dricker te med någon annan snyggong när du är 90....



2008-06-24 @ 16:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0