" Men är ni tillbaka?!"

Jag och Johanna for och besikta Mercan idag. Åh jävlar vad nervös jag var, var helt inställd på att den inte skulle gå igenom. Men ack så fel jag hade. När vi kom in till hallen så säger gubbarna
- Nejmen tjena! är ni tillbaka. Kul!
Dem kännde igen oss från förra gången och alla kom fram och pratade med oss. Så jag tror och hoppas att bilen gick igenom för vi va så trevlig. För helt seriöst så trodde jag aldrig att de åbräket skulle gå igenom. Olov lät nästan besviken när jag ringde och meddelade att den hade gått igenom.

Förresten så badade jag i älven för första gången i år.

Jag har inget mer att meddela! Jag ska på Granö talang 2008 nu.

Förresten gå in på http://www.vk.se/appladen
Min käre far står med!

Kommentarer
Postat av: J, din vän

Det glädjer mig att allt roligt som sker i ditt liv händer med mig. Jag ler.



ps. jag badade med dig, glöm inte det. Ds.

2008-06-08 @ 21:55:39
Postat av: J, din vän

Det glädjer mig att allt roligt som sker i ditt liv händer med mig. Jag ler.



ps. jag badade med dig, glöm inte det. Ds.

2008-06-08 @ 22:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0