I like farts!

Okej, det har redan hänt, jag skulle säga att jag gillar fart och fläkt
- Oh, you know i like faarts......
Men sen när jag började säga faa då insåg jag mitt fel och sa det v äldigt tyst, tror det inte fattade. Annars så är det ju en kul grej. Påtal om farts och sånt så är deras toaletter helt otroliga. Första gången jag spolade fick jag panik hela toaletten fylls med vatten så man tror att allt ska fara över, man får panik och tänker
- FAN! JAg vägrar att gå ut och berätta att toaltten svämmar över!
Men sen händer ett mirakel, allt försvinner, nästan inget vatten stannar kvar och då tror man att det har blivit fel där. Men det skall tydligen vara så.
Sen när vi var på gallerian idag och jag hade vart på toan och just skulle ställa mig och och leta spolknappen så spolar toaletten av sig själv. JA, ni hör vilka specialla toaletter dem har. Jag blev chockad och tänkt hur detta kunde komma sig. men det är tydligen en sensor som känner när jag lyfter min rumpa. I like it! Och ännu mer toa, deras pappaer är så skönt och mjukt själv så torkar man sig med sandpapper hemma!

Sen så hade vi bbq idag! Gott och de dricker cider och öl varje kväll. Det gillar jag. De kan dricka 4-5 cider med 5% och sen köra bil, det känns så fel att åka. Men jag fågar inte säga emot, det kanske tillåter fyllekörning! Men om det ska vara så att vi dricker varje kväll så kommer jag gilla det + att man får gå på systemet som 18 åring det gillar jag ännu mer. Ni där hemma kan ju försöka leta utköpare, men jag, jag köper min egen sprit!

Förresten en affär heter Sephora! Det tyckte jag var så skoj att jag tog ett kort, Shannon blev fundersam. Men jag förklarade bara att det var ett skoj ord på svenska, ingen förklaring. de är ju trots allt kaoliker, det kan ta fel!

Hur som helst. Allt har vart bra än så länge. Vi kramas fortfarande och jag luktar fortfarande svett. Im to sexy for canada!

Hejdå

Kommentarer
Postat av: snyggongen i SWE

Så spännande med avancerade toaletter och hudvänligt bajspapper! Jag älskar redan kanada bara genom att läsa om dessa finurliga saker!



Kramas du som lotta eller helena?

2008-06-26 @ 18:39:33
Postat av: tant Leena

Ta det lugnt med alkoholen så det inte blir för tokigt!Annars verkar det vara toppen i Canada.

2008-06-28 @ 23:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0