Calgary

Nu har jag varit här sedan 15.50 lokaltid. Vilket gör att klockan nu här är kvart över nio men hemma halv sex! Så nu har jag vart uppe i ett dygn vilket resulterar sig i att jag inte kan prata engelska, pinsamt.  Sen så kallar de mig deras kusin, det kanske har en annan innebörd här och sen så kramas dem mycket och är väldigt tacksamma! Så jag kanske kommer hem och är sådär kärleksfull!

Sen så fick jag höra att vi förmodligen ska till staterna och inte vilka stater som helst utand USA! Kan det bli bättre? Vi ska tydligen resa land och rike och jag har fått ett rum i Calgary och ett i B.D! Har ännu inte fattat att jag här här. Känns så svenskt, eller egentligen inte, men så annorlunda jämfört med turkiet och G.C. Fast vattnet smakar konstigt och när man vart på toan så spolar man på ett konstigt ställe. Thats the new! Sen så ska de ta mig till bergen så jag ska få rida häst.

Nu ska jag sova. För imorgon ska vi till down town och shoppa och luncha, kommer detta bli som i sex and the city?

PAPPA! de ska försöka fixa en biljett till mig till nhl laget Calgary flames träningsmatcher. TJI FICK DU

Kommentarer
Postat av: Felicia

Ja jag är i san fran. Har vatt här i snart 9 månader, planerar att stanna 10 till. Jag trivs bra, rätt krävande jobb, men bor hos en bra familj och bra vänner. vilket gör att man inte vill hem :)

2008-06-25 @ 17:46:45
URL: http://frustrado.blogg.se/
Postat av: Johanna, din vän i all evighet

Jag kommer att skicka sms till dig lite då & då, men du behöver inte svara. Ville bara säga det.



Jag hoppas att du som är så intresserad av hockey får tag på dessa biljetter.



tänker på dig

2008-06-25 @ 18:28:34
Postat av: snyggongen i SWE

Hoppas du blir samantha och får ha sex med många män i olika åldrar. Jag hoppas även att du tog med dig kondomer, för annars blir jag och Jens besvikna...

2008-06-26 @ 18:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0