Black Diamond

Nu är jag här. Det är ett fint ställe och jag har klippiga bergen som utsikt. Det är otroligt vackert som ett vykort nästan. Har väl egentligen inget att meddela idag. Jag känner mig äntigen pigg och har energi, men min engelska är dålig på morgonen, men på kvällen när de har bjudit mig på en coolers blir jag duktig och pratig. Jag tror de har räknat ut det där! Förövrigt är jag fortfarande imponerad av deras toaletter! Eller detta är mer jobbigt än imponerande, de har mellanrum mellan dörren och golvet, kanske 5 cm och så är det överallt! Jag hatar mellanrummet, alla kan ju höra vad jag gör! I och för sig har de väl redan räknat ut det, men ändå!

Äh, jag kanske skriver nått ikväll eller nått . Jag har inget att meddela!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0