BBQ

Vi har haft BBQ ikväll. Shannons och Michelles Kusin kom ut på bbq, hon vill bli kamrat med mig. Men jag har inget att säga henne, jag försökte bli lite påverkad av alkohol, men nej jag hade fortfarande inget att säga henne, fast det kan bero på att jag inte blev påverkad. Men hon verkar vara en person jag absolut inte skulle vilja vara med trots om jag kunde flytande finska höll jag på skriva jag menar engelska! Hon har hål i läppen och ögonbrynet, är inte det så 14 år stil?
- Soo, can everyone in Sweden talk english?
- Yeah,we have to learn english in school.
- Yeah, so when you are with your friends then you talk english?
- Ehhhh, näe!?

HAHHA, Så typiskt amerikanskt, varför skulle jag prata engelska med mina vänner när mitt modersmål är svenska? Det är som om de skulle prata franska med deras vänner. Jag tyckte det var skoj och funderade på om hon var riktigt riktig. Hon vill shoppa med mig och hennes girlfriends. Jag känner just nu, Nääe jag vill inte. Men hon kanske är snäll?

De tycker förövrigt att jag har snygga ben, det var ju skoj att höra, ingen annan har nämt det förrut. Men de kanske kännde att vi hade en pinsam tystand och ville bryta den?

Sen så undrar jag, varför är det så när saker är långt i från en så vill man ha det så otroligt mycket, men när det är nära en vill man inte ha det eller den förövrigt! Det är knasigt det där. 

I really really want
tobe with you
like I was before
this distance between us
makes me want you more

I do mean
you are the cutest boy I´ve ever seen
and you´ve got that something
something that I want, something that I need, a dirty little young girls dream

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag ber om ursäkt för att jag inte kommenterat på ett tag, men jag har ju som sagt varit borta.

Jag tänker på dig.

Va skoj att en vill bli din vän, ävern fast hon ser lite konstig ut (och verkar korkad :S) så kan hon ju va snäll. Det vet du Sara. Ge henne en chans.



Jag ska försöka hålla ett koll på the dirty little young girls dream åt dig........... I will do my best



Ps. jag blev tvärsugen att krama dig. Synd att du inte är här. Ds.

2008-06-29 @ 16:04:28
Postat av: snyggongen i SWE

DU skulle svarat: "No, I speak a mix between english, swedish and tyskish!" Typ.



Du har inte svarat på mitt mail men jag antar att det kommer så småning om. Är ju så nyfiken på allt! Hehe...



Jag och Johanna träffades på dollar igår, vi började prata om dig efter nån sekund. Betyder det möjligtvis att vi har längtan?

2008-06-29 @ 21:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0