work hard and play harder

Pat sa till mig idag
- Work hard so you can play harder!
Så sant som det är sagt, fast när ska man sluta jobba hårt? När ska man börja leka? Finns det någon bok så jag vet när jag ska sluta jobba? Jag som skulle jobba 70%, men alla som förhoppningsvis känner mig så vet ni att det går inte för en Paulssonare eller kanske har jag fått det från Jakobsson, Ja jag tror det är från Jakobssons sida jag fått det, FÖRLÅT Pappa Paulsson. I alla fall, jag har fått den där talangen att inte kunna säga nej till att jobba och att sitta hemma för mig är ungefär det tråkigaste på jorden. Fast det roliga är när jag går till jobbet räknar jag ner dagarna och när jag är hemma räknar jag dagarna tills jag ska få jobba. Idag på jobbet började jag sex så jag var uppe med tuppen, jag jobbade med en latjäkel, jag hatar att jobba med lata personer, jag blir stressad och irriterad. Tur att jag inte vet hur man gör för att vara arg på engelska, jag har bara lärt mig i skolan den artiga biten.

Funderar på vad jag ska göra när jag kommer hem? Kan någon ge mig ett tecken? Just nu känner jag mig öppen för allt, jag skulle vilja göra nått helt annorlunda. Jag funderar på att läsa några kurser så jag kan börja massera. Jag har ingen större lust just nu att börja läsa till ssk, den dagen kommer och om inte den dagen kommer så är det väl tänkt så! Pat blev Ssk när hon var 44, det ger mig hopp om att man inte behöver stressa. Hur som helst ge mig någon idé vad jag kan göra!

Ihelgen, fast det är ju ganska länge kvar så ska jag på roadtrip, jag ska bo i svit. Jag har blivit en lyxlirare, det enda som fattas är den rike mannen som ska fö mig, just nu fö jag mig själv.

Lägger upp några bilder


Min dag på Rodeon!

Kommentarer
Postat av: BPK

Du är helt otrolig! VI tillsammans är helt otroliga! För jag har funderat länge på att börja en massagekurs, bara för att jag tycker att det är så skoj att ge folk det lilla extra. Vi kanske kan börja med att massera varandra?

2008-07-31 @ 19:07:59
Postat av: snyggongen

jag tycker aboslut att ni ska börja massagekurs! Och snäll som jag är ställer jag upp som försökskanin ;)

2008-07-31 @ 22:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0