The tower of power

Idag har jag vart i Calgarys tower och nej det heter inte the tower of power. Utan Allysen tyckte det var ett hippt namn. Men det var ganska så häftigt att vara där uppe, det var glasgolv! Ungefär så mycket har jag gjort idag. Igår kväll drack vi igen för ovanlighetens skull och jag börjar bli less på det, jag är van att dricka för att parta, här dricker man för man är törtsig. Hur som helst jag vart lite onykter för första gången, men dagen hade varit så varm nästan 35 grader och jag hade brännt mig så mycket. Men jag vart lite onykter och min enegslka vart pinsamt dålig, stackars tjejen som vill bli kamrat med mig. Eller det kanske är bra, hon är lite annorlunda än så länge. Hon gillar mineraler och stenar, HALLÅ? Sen när blev det intressant? Och om man gillar sånt kan man ha hål i näsan och ögonbrynet då? Känns lite som en konstig matchning. Hon vill festa med mig fler gånger sa hon. Jag sa
- Yeah thats sounds like a good idea!
För det är den enda fras jag är bra på att säga! Hennes "girlsfrinds" kommer att älska mig sa hon. Eh okej. Jag gillar inte att man säger girlfriends här, det låter ju som om jag är lesbisk
- You know my girlfriend   ....... ( Johanna, Sara, Petra)

Jag har inget att meddela. Jag börjar jobba imorgon. Det känns mycket spännande. Hoppas jag får vara med nån som är pratig så jag bara kan säga
- Yeah.. Yeah. Ooo, thats sounds like a good idea!
Jag lär känna mig kass. Men jag är duktig, men det kanske inte dem inser pågrund av min bristande talförmåga!


Kommentarer
Postat av: "Dagens SaraP"

Hur säger man att det är ett hippt namn på engelska?

C verkar vara en mycket konstig tjej. Hennes utseende går inte ihop med hennes intressen,plus att hennes hår inte går ihop med hennes hål.

Hmm.. jag tror du måste umgås med henne så vi kan reda ut vad det är för en tjej egentligen.



Lycka till på jobbet! Du kommer äga!

XOXO

2008-07-01 @ 15:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0