Patetiskt Sara, Patetiskt!

Idag har jag varit ledig, det uppskattades mycket av mig och min tillhörande kropp! Jag vaknade klockan 10 och skynade mig in på msn så jag och Johanna kunde prata och gissa om vi pratade en månad är alldeles för lång tid att vara utan varandras röster. Så hon och jag gjorde mat med varandra, åt med varandra, solade med varandra, dansade med varandra och självklart var ägget inräknat i vår dag. Jag gillade de tre timmar bäst av denna dag. Sen så gick jag ut och solade, måste utnyttja tiden när Pat inte är hemma. Sen så satt jag i skuggan ett tag för att lugna ner min kropp och sen tänkte jag, jag sätter mig i solen och läser bara en stund och sen hedde jag ned klänningen så att bikinin kunde få lite sol. Men gissa vem som kom då? Pat, jag flög upp ut stolen som om jag blev stucken av en geting. bokstavligen talat. Satte mig snabbt igen för det skulle ju se väldigt dumt ut om jag sprang och satt mig i skuggan. Satt bara en pytte stund och skyndade mig sen och ställa mig upp och låtsat göra nått
- Oh, Hey Pat! Its a hot day.
- Yeah i can see that.
Men fortfarande tänker jag, jag är ju nog gammal för att styra över min solning, men det känns så fel att sola när hon blir orolig. Men solen är så avkopplande.

Pat berättade att det blir Bbq party på min födelsedag, de ska bjuda massa människor tydligen. Det känns trevligt, lär ju känna högst 4 stycken, men jag tror helt klart att det komme bli skoj. Ingen har annordnat ett party för mig förrut, typiskt Sverige, man måste fixa allt själv om nått ska hända. Jag längtar, de har redan börjat planera vad vi ska dricka, det kan inte mer än att sluta med en partyglad Sara. Förresten tror jag att den snyggatse mannen jag har skådat ska komma.

Slut pratat för idag, förresten blev det ingen bio idag, kanske imorgon. Ska ladda upp för att jobba på Acute Care imorgon.

Kommentarer
Postat av: BPK

Jag håller helt och hållet med dig. Jag föddes typ på nytt efter de där tre timmarna jag fick höra din röst och höra dig tugga (& se dig spilla). I like it och jag hoppas att jag snart ska få beskåda det igen.



Du är helt otrolig. Du måste ta tag i dig själv och berätta för Pat att du faktiskt gillar att vara ute i solen. I DIE AV SKRATT.



Sååå typiskt Sverige. & såå typiskt Kanada att ni ska dricka alkohol. Jag blir dock lite förvånad att dom planerar vilket dricka de ska bjuda på, ni dricker väl allt - blandat som rent - på en gång.



Jag sitter på jobbet - är trött och har mensvärk.

2008-07-26 @ 20:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0