NPO

Säger NPO er något? Nej jag tänkte väl det, NPO kan ju betyda så mycket! Så här får ni min historia. Idag tänkte jag, jag ska vara snäll och mata denna dam och sen kommer Sskn som är konstig och säger, såg du inte skylten NPO? Nej, det hade jag inte gjort och vad betyder NPO? Jo att man inte får ge personen någon mat alls. Då blir jag förbannad, varför har inte någon sagt sån viktig info till mig och varför ens skicka upp mat till den personen som inte ens får äta. Jag blev lite irriterad, men jag sa inget.

Jag ska på Simpel Plans konser i Saskaton i september, Dale bjuder! Jag tackar förstås ja och nu försöker jag lära mig alla deras låtar som kan tänkas komma spelas.  Det bästa med att vara invandrare eller flykting är att alla vill bjuda mig på allt. Så när jag blir less på Kanada tror jag att jag testar något annat land så jag får massa mer saker.

Käre Far, Mor, Leena, Peter, Gunnar, Britt-Inger, Jenny, Daniel, Gerd, David, Richard, Monika Idag åt jag nypären! Jag vet att ni är avundsjuk, de var alldeles utsökt gott. Självklart mosade jag pären och tog massa smör och salt på. Imorgon ska jag ta en pära och he lite kaviar på, bara för att jag kan! Jag kanske till och med tar lite sill också med ett kokt ägg till. Jag hoppas att jag gör er avundsjuka, för det skulle få mig att må bra att jag har nått som ni inte har.

Inatt vaknade jag helt galen och funderade på varför jag hade gått med trosor till jobbet och hur jag skulle säga till mina kollegor att jag inte hade några kläder på mig och varför jag låg i en säng på jobbet. Sen efter några minuter insåg jag att jag var hemma i sängen och inte behövde vara orolig. Typiskt mig, jag gör alltid roliga saker i sömnen, jag ska försöka bli som jag är i sömnen, jag skulle nog kunna jämföras med Johan Glans!

Bio imorgon med Pat! Vi ska se Mamma Mia. Sen så ska jag försöka någon dag att se Step Brother, förmoldigen den roligaste trailern jag har sett på länge se själv --> http://youtube.com/watch?v=sB3fRV7r_gA&feature=related
Bäst är det med sängen!

Slut för idag, tack för idag!


Kommentarer
Postat av: Den allvetande skräphögen

NPO = No Put in O (Hur ser en hungrig mun ut?)

Begriper du inte det Sara?

Upprörande

;)

2008-07-27 @ 20:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0