Nice skirt

Jag kom på att jag ej berättat att jag var på en galleria i söndags och försökte shoppa och när jag väl kommer in i en affär kommer en tjej gående fram mot mig ( som om det vore catwalk). Hon tittar väldigt dirty på mig och pekar på mig kjol
- OOOOHH, nice skirt, i like it
Och sen tvär vänder hon, fortfarande som om hon vore på catwalk. Jag blev där emot rädd och tänkte, fan ta mig här i från.

idag har jobbet varit helt otroligt bra! En tjej ville bjuda mig på middag med hennes man och syster, de är vänliga här! Men jag tackade nej och sa att jag gärna kommer någon annan dag. Sen så pratade de flesta till mig idag och var snälla och trevliga. Juliee är historia för mig! Sen så Tanis som ville bjuda mig på BBQ visade sig sin mage idag.
- Jaha, nej man ser inte att du är gravid, du är fortfarande smal! :)
Då drar hon upp tröjan och säger att det syns bättre utan tröja. Jag såg fortfarande inget, men log bara. Känndes lite eller mycket annorlunda att dra upp tröjan för en vilt främmande människa.

Sen så funderar jag på om Familjen Englund verkligen läser högt ur bloggen varje dag, är det högläsning som gäller? För blir det inte mycket att läsa högt och blir man inte torr i munnen? Om ni nu läser högt vem har den stora äran att läsa högt! Rykterna om denna högläsning har gått enda längst in i byn. Mycket facinerande. Och om ni läser högt så ska jag skriva massa roliga saker om Johanna som hon aldrig kommer vilja läsa högt, hehe! Nej så elak är jag ej, tror jag!

Kommentarer
Postat av: Kusin till Rikard

Härligt att det känns bra att jobba. Vilken kjol var det du hadde på dig? HdB.

2008-07-08 @ 08:21:09
Postat av: Johanna & company

Till att börja med vill vi tacka för trevliga kvälls-samkväm. Det enda vi tänker på dagarna är "Undra om SaraP har skrivit nått nytt i bloggen.." Som svar på dina frågor så är det jag, Johanna, som läser högt (mina päron ser inget). Och ja, jag blir torr i munnen & mina läppar skriker efter lypsyl. Men det är värt varenda minut! Mamma & pappa hälsar.

Va bra att jobbet går bättre! Det glädjer oss!



Den där tjejen som kommenterade skirten, hon kanske var så att säga 'lagd åt det andra hållet'. Har du tänkt på det? När hon såg dig komma in på affärn tänkte hon kanske: "-ooh what a beautiful girl. I have to talk with her.. but how? Yees i kommenterar her skirt."



PS. Jag saknar dig / Johanna. DS.

2008-07-08 @ 19:11:39
Postat av: Anders Hedlund

Du verkar ha det bra. Det där med fart borde väl vara en vana för dig. Din pappa är ju världsberömd i hela Västerbotten för att kunna släppa både här och där. Ha det bra hälsar Anders Mattias och övriga Ersbodakändisar.

2008-07-08 @ 22:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0