Mamma Mia

Jag och Pat for äntligen och såg Mamma mia idag. En väldigt bra film, dock kunde ingen av killarna i filmen sjunga. Och när alla i biosalongen sa
- Ååhh so cute!
Då skrattade jag, för såna där söta saker är inte söta, det är egentligen roligt, prova själv, det är kul det som försöks vara sött. Några kvinnor bakom mig satt och grät och en kvinna klappade händerna på slutet, jag visste inte hur jag skulle bete mig då? Tänk om det är en tradition här? Men det var bara hon så jag höll mig.

Jag har kommit fram till att alla mina drömmar de senaste dagarna har handlat om att jag är på en flygplats eller att jag är hemma och att de ska skjutsa mig till flygplatsen. I natt drömde jag att jag var på fest på Granöskola, sen kommer Jonas och Olov i Jonas nya Chryseler i störfyllan och håller på köra över mig. Men när jag väl kom in i bilen så skulle de skjutsa mig till flygplatsen, men det jobbiga var att ingen hade nått att säga varandra. Är det så det kommer att bli, när jag kommer hem har ingen nått att säga mig längre, kommer bli spännande att stiga in på Konsum när jag kommer hem. Folk kanske viskar bakom ryggen? Spännande, väldigt spännande.

Är ledig i två dagar nu, jag ska leva som i lyx hade jag tänkt mig, vet inte hur det ska gå, men man kan ju alltid fantisera. Fast på tisdag ska jag till Calgary och vara med Shannon och Allysen. Jag hoppas på shopping.

Jag är tör.


Kommentarer
Postat av: jonas

hahaha jag i en jänkare=) hehe sjuk dröm...go natt:)

2008-07-28 @ 07:24:16
Postat av: Ludde och Linus

Tjena Sara!

Hur är det? Ludde är lite avis,han vill också se Mamma Mia, men som han säger "jag kan ju inte engelska än"! Undra om drömmarna om flyget betyder lite hemlängtan? Vi längtar i alla fall efter dig. Ha´re så bra! Kraaam från oss alla.

2008-07-28 @ 13:43:47
Postat av: Annica Karlsson

hej sara! jag lovar att ingen ska skratta åt dej på konsum. de låter som om att du längtar hem lite i allafall.va rädd om dej.

2008-07-28 @ 20:46:14
Postat av: BPK

har bara en sak att säga: NÄR KOMMER DU HEM?

2008-07-29 @ 20:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0