Käre doktor!

Idag stod Sara och pratade med en av våra doktorer och hon tittar på mig och säger sedan till doktorn
- Oh, yes she is new, Sarah
- NONONO, her name is Sara ( och uttalar det på svenska), I have meet her before.

Jag vart så där glad så jag gick i korridoren och log. Tänka sig att en doktor kom i håg mig och kunde utala det helt rätt, inte ens folk i skåne kan uttala mig namn. Annars har dagen vart bra. Tanis gick runt och visade magen igen, jag ser fortfarande inget. Hon är smalare än vad jag någonsin kommer att vara eller bli. Och de flesta sa
- OOOOH, SO CUUUUTE TUMMY!
Tror folk ljuger, det är som om när jag säger att de är bra på svenska. De är ju skit kassa, men man vill ju inte verka vara elak.

På jobbet idag när alla hade så mycket att prata med varandra om så satt jag och tänkte på min och Johannas nakenbilder och kunnde inte ungå att börja skratta inombords, hade lite svårt att hålla det inne. Men man kan ju inte börja skratta högt. Sen så har jag även noterat att en arbetskompis äter samma saker varje dag.

Solat en stund idag, solen tar på så fruktansvärt mycket här. Sen när Pat kom hem så upptäckte vi en vattenläcka i källaren. Jag fick dåligt samvete och funderade på om jag kunde ha gjort det. Men självklart var det inte jag, men tänk om. Det roligaste i denna misär är att Pat är lite rund och när hon skulle gå dit vattenläckan var så var det ju så trångt så hon tog sig knappt in, sånt tycker jag är skoj.

Klippte även gräsmattan idag som jag lovat. Min granne som förövrigt  också är tjock spanade in mig. Jag tyckte det var jobbigt och funderar på om han aldrig sett en kvinna klippagräset?

Notera. jag far till Calgary imorgon för nya äventyr. Så jag lär väl inte skriva nått på ett tag.

Förresten efterlyser jag Sara´m om någon sett henne eller hört henne, meddela mig. Börjar bli orolig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Wow, klippte duu gräsmattan.

2008-07-09 @ 09:35:24
Postat av: snyggongen i SWE

Hej! Jag lever! Har varit i stugan utan internet så därför har jag varit frånvarande i ditt liv.



Det låter spännande med en tjockis som spanar in dig.. kanske är något att satsa på? Go for it.



Bilderna var inte pjåkiga, ser helbra ut!! Som sagt så är man ju lite avis.



Vattenläckor är roligt. På jobbet kommer det upp skitigt vatten i handfatet när man spolar. Fräscht!

2008-07-09 @ 18:09:16
Postat av: BPK

När vi praktiserade sa en doktor hej till mig, då blev jag glad. Så jag förstår att det känns helt otroligt att dr:en kom ihåg dig.



Skoj att du tar upp de där nakenbilderna, för jag har också nyss tänkt på dom och skrattat. Kollade även på alla för någon dag sen. Det var länge sen jag skrattade så jag grät..........



Det ryktas om att du är duktig på att klippa gräs. Kör hårt på tjockisen! Han är nog go att krama & duvet....



PoK

2008-07-12 @ 17:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0