Hagel som baseballbollar

Det jag nu kommer skriva kommer ni inte tro men det är 100 % sant. Igår kväll så haglade det i en by sydväst om min by och haglet var lika stort som baseballbollar. Bilar, tak, silos förstördes! Sen så kom en tornado och tog med en bondes alla saker ungefär. Och idag i Calgary haglade det hagel lika stora som golfbollar. Jag kan inte ens tänka mig hur ont det gör att få på sig det. Tänk att få massa baseballbollar på sig. Sen på nyheterna idag så fick jag lära mig hur man ska göra när det kommer en tornado, jag ska träna på det in case of!

Annars har jag gjort mat idag, det vart succe, så nu får jag prestations ångets. Sen så har jag rensat ogräs, det är tråkigt och är inget jag har gjort sen jag arbetade på kyrkan. Men vad gör man inte för att folk ska tycka att man är duktig?

Imorgon är jag ledig, jag ska damsuga och sen gå på upptäcksfärd. Fast först ska jag skriva upp min address ifall jag går vilse så vet upphittaren vars den skall skjutsa hem mig. Annars inget planerat, kan bli en spännande dag.

Hejdå


Kommentarer
Postat av: BPK

herreguuu! Att du inte gick ut och fångade in några i cowboyhatten? Jag har velat se dom bollarna.



Men du, är det verkligen smart att gå på upptäcksfärd ensam? Skriv isf både adressen OCH telefonnumret till Pat på din arm. Eller helst ska du tatuera in det om det skulle komma sånna där stora blöta bollar igen!!



PS. lär mig hur man ska passa sig för torrisar. DS.

PoK

2008-07-17 @ 18:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0