Fight!

Igår när jag pressade hårt på min bränna som förövrigt verkligen känns idag, så uppstod en fight mellan mina grannar. Vi kan kalla dem herr tjock och fru tjock och JA jag vet man får inte kalla nån tjock utan att ransaka sig själv, men hallå jag är i Amerika, ni kan bara tänka er hur de ser ut! Så de började bråka om att Herr tjock tyckte Fru tjock var dålig på att trimma med trimmern på gräsmattan, fru tjock blir så ledsen och skriker på honom och säger att hon - At least trying!
Och ni ska veta deras gård ser ut som 20 svåra år, tänk er en amrikansk film där det är verkligen sunkigt, så ser det ut där. Hur som hellst blev Herr tjock då förbannad på frun och sticker. Det var spännande, han kom inte tillbaka förrens kvällen tror jag. Och idag har de jobbat lite mer och de kramades och pussades. Och det roligaste i det hela är att jag och Pat sitter och spanar in dem via fönstret.

Igår såg jag även Allsång på skansken som min far påminner mig om ungefär varje dag, så igår tog jag modet till mig. Och jag rös till introt, jag rös till Lasse stefans ( Sen när ryser man till Lasse stefans, jag vet inte om jag skall gråta?) och alla allsånger rös jag till. Jag har blivit så blödig, men att höra svenska är fint.

Idag har jag jobbat och varit passivrökare, jag blir så slemmig av all rök de rökare så jag vill spy. Men man vill ju inte vara utanför den heliga cirkeln. Sen så pratade jag med en kvinna
- Hey my name is Sara and i come from Sweden
- Well i think you should go back to Sweden.
- Eh, why?
- Because then you dont have to starve.
Så ja hon har väl rätt jag har väl svältit i 3 veckor snart, men jag har blivit van och nu går det finnemang att äta två gånger per dag vilket jag inte trodde för 2 veckor sen! Har annars bakat bröd idag, det vart bra, eller rent utsagt helt perfekta. Men mjölet tog slut, så nu har jag bara rismjöl kvar, hoppas på att det är bra.

Har förövrigt träffat Bus-Håkan idag på jobbet, det är synd om stackarn han sitter i rullstol nu, sedan så träffade jag krummen på Stampede roligt att han blivit en Cowboy och sen så såg jag även Ruth på stampede hon har klippt sig kort, har även jobbat med Soffan på Acute care hon är en L.pn.
Tänk att det finns folk som liknar människor i Granö här i landet i väst!

Annars inget på hjärtat. Eller jag funderar fortfarande varför inte Sara´m svarar på mail eller kommenterar. Hon kanske har skaffat sig en fulong?

Dagens roligaste
Johannas skämt om att buggen ger energi!
Och när Pat berättade att Jody egentligen brukar vara väldigt blyg och att det var ovanligt att han vågade ta nästan okända människor i hans bil på grund av hans blygsel. Så hon tycker det är roligt att vi funnit varandra. Heheh

Over and out

Kommentarer
Postat av: BPK

Inte konstigt att de kramades och pussades dagen efter, när herr tjock äntligen komme hem så hade dom "make up sex - the best sex".



Nu vet du hur barnen i afrika har det. Fast dom äter kanske en gång per dag, om ens det.. Så skänk en tanke till dem lite då & då.



Hahaha! Finns det ingen i ditt nya land som liknar mig? Det skulle vara skoj! Jag kanske är lik han Jody, i sätter dårå?



Känner du dig vissen? - Far iväg å bugga så får du ny energi. Jag ska bugga för dig på lördag!! Kanske med P om han är där ;)



POK (man får säga så, för Y skrev så)

2008-07-15 @ 12:31:10
Postat av: Soffan

Mitt smeknamn är ju typ poppis globalt

2008-07-15 @ 12:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0