En ledig dag

Idag har jag vart ledig och jag vaknade rätt så tidigt för att kunna prata med folket där hemma. Men tji fick jag, vars var alla? Inte en jäkel på msn och kom det in någon så var det ingen jag ville prata med. Men jag ska göra nytt försök på Söndag då jag vill höra alla fyllegrejer från logen. Jag skulle i princip kunna offra min ena fot för att bara få vara på logen i helgen och sen få fara tillbaka. Om jag hade valt Norge så hade jag farit hem denna helg, men självfallet väljer jag det land som ligger längst bort från civilationen Granö.

Så vad har jag gjort på min lediga dag. Tjao jag plockade ogräs och där har jag en sådan rolig sak att berätta. Jag gick till garaget för att hämta min ogräs-grej och när jag skulle låsa garaget gick inte det ( för de har så konstiga handtag). Så då fick jag den briljanta ideén, jag låser dörren från insidan och sen öppnar jag carporten, trycker på stäng knappen för att sen springa eller rulla ut. Allt gick bra, jag kom ut. Men vad tror ni händer, jo självfallet är det en sån ny carport så den ser om det kommer nått i vägen, så när jag kom ut så började carporten gå upp. Så, ja min briljanta idé gick i stöpet. Men tillslut lyckades jag figulera ut hur man låste.
Sen så har jag bakat en paj idag, den vart väl rätt så bra, inte lika bra som gårdagens mat, men man kan ju inte alltid vara på topp. Och jag har också dammsugit, Pat har inte sett det än, så nu kanske jag vet hur det är att vara gift, hehe!

Annars så har jag inga planer för min helg. Jag jobbar imorgon min första egna dag på Acute care, de får ta mig för den jag är. Om jag inte uppskattas börjar jag prata svenska, så enkelt är det! Har inga planer för helgen. Har hittat Pat´s spritskåp och ja det är bara sprit och Whiskey där. Kanske drar en luring med tanta och lyssna på Noice Makers. Nejmen skämt och sido, det blir nog en lugn helg, frågan är ju om jag kan hantera det nuförtiden? Är van med full fart, men det blir nog skönt att bara vara tror jag.

Slut skrivet för ikväll, för det har inte hänt nått nytt. Herr Tjock och Fru Tjock verkar ha tagit en break i deras nya liv, inga mer intriger. Tråkigt för mig. Gillade deras fight.

Detta var allt från Black Diamond över till Granö

Kommentarer
Postat av: BPK

Gick du på någon utflykt? Isf så hoppas jag att du verkligen skrev både din adress och telefon nr till Pat.



Haha du är skojig du Sara. Jag hoppas att nån såg dig där med carporten. jag hade nog skrattat!



Snälla du, ta det lugnt ikväll så att du klarar av att prata med mig på söndag!! Men lyssna gärna på Noice Makers och fantisera att du dansar med mig på dansgolvet på logen när rätt som det är Y kommer fram till oss och bjuder upp mig till en bugg. Jag tackar givetvis ja. Du blir lite ledsen och sätter dig på en stol då plötsligt det dyker upp en man framför dig och bjuder upp dig till bugg. Du säger ja utan att veta vem det egentligen är, när ni står på dansgolvet ser du, med förtjusning, att det är ju P (you know, buggmastern)

hihihi



Så ska iaf jag fantisera hela kvällen.

HEJDÅ

2008-07-18 @ 18:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0