En hitt

Jag gjorde raggmunkar till middag idag, det vart en hitt! Förstår att ingen av ni tvivlar, jag är ju en gudinna på laga mat. Dem vart så jäkla goda så vi ska äta det imorgon igen och jag som skulle göra flygande Jakob imorgon, men jag får väl hejda mig lite med matlagningen. 

Idag på jobbet blev jag kallad stupid, så jag är en stupid shitead! Jag tycker det är lika roligt varje gång. Fast en kvinna sa att hon älskade mig, det var inte lika roligt, jag gillar de elaka sakerna de äldre kan säga.  Annars en helt vanlig dag på jobbet.

Sen så funderar jag på om jag har gjort något olaglig eller så. För varje gång jag träffar nya människor berättar Michelle eller Shannon att jag snodde en vattenpistol av en man på Doogie do och att jag också tog en luft gitarr och alla säger så här
- REALLY?! Seriously? Good girl, goood.
Men vattenpistolen låg ju bara på bordet och det fanns massor, vad är dealen? Och gittaren låg ju bara på golvet, hur svårt kan det vara. Men jag gillar att de tycker att jag är en modig flicka, själv så ser jag det som något normalt att ta en vattenpistol.

Pat och jag ska på bio imorgon kanske, det kan bli skoj. Vi ska se Mamma Mia tror jag.
Vill inte skriva mer. Hejdå

And I been working all week and I'm tired
I don't wanna sleep and I wanna have fun
It's time for a good time.

I cashed my check, cleaned my truck
Put on my hat, forgot about work
Sun goin down, head across town
Pick up my baby and turn it around
.

Kommentarer
Postat av: BPK

DET har du inte berättat, att du blivit en gangster i det andra landet. Shit, du är cool.

- Varför har du aldrig gjort raggisar till mig? En fråga bara..........

2008-07-26 @ 20:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0