en bar i ett garge

Som sagt eftersom Jamie inte ringde upp mig igår så tror jag Pat och Michelle pratade ihop så att det skulle låta som om Michelle bara ringde och frågade om jag ville följa med henne på baren, för hon visste ju att jag skulle på rodeo egentligen. Men just nu bryr jag mig inte direkt om dem pratat ihop eller inte, jag hade skoj! Hur som helst, jag tog på mig min nya fina klänning och tänkte
- Jag måste ju ha nått som ser bra ut!
Helt fel tänkt av mig, varför kunde ingen förvarna att det var en bar för Cowboys, jag kännde mig som en tant som hade klätt up sig för att gå till kyrkan. Hur som helst, baren såg ut som om det var ett garage med en fixad liten sunkig bar, men det var folk i alla åldrar och det var mycket folk. Jag hade skoj, jag fick träffa Michelles "kusin" Mike, han var het som en sommar dag. Han ville nog vara Cowboy eller nått, men det passade honom och jag tänkte
- Jag måste sätta in dödsstötten.
Sen kom hans flickvän, men då blev jag glad för snygga killar som är trevliga ska inte behöva gå ensamma. Han pratade lite svenska och sen helt plötsligt började han kalla mig sin kusin. Herre gud nu har jag 3 kusiner här, varför? Kan vi inte bara kamrater? Hans kamrat Shawn bjöd med mig i vinter till hans stuga i klippiga bergen, han skulle fixa en skoter och sen skulle vi åka slalom. Det lät skoj. Kvällen var lyckad och här bjuder folk på drinkar som om det vore vatten och jag är fortfarande snål och vill inte bjuda laget runt. Sen så kom Michelle fram till att någon Onsadg framöver ska jag få följa med på en nybörjar kurs i two step, en slags country dans med partner, jag vart eld och lågor! Det låter ju skit skoj, jag måste få fara och jag vill också se så där roliga ut som de gör när det dansar.

Annars en lugn dag, ätit, blivit rastlös när Michelle och Pat stod och funderade på vilken spade som kunde vara bäst, efter 15 min bestämde de sig och sen i kassan ångrade de sig. En spade är ju bara en spade!! Sen så har jag suttit i solen och läst en bok, se jag är mogen. För man måste vara mogen för att sitta i en gungstol och läsa en bok för att sedan säga
- Oh, i think i have to go inside, this is to warm for me!

Kommentarer
Postat av: BPK

Alla vill vara din kusin. Kanske du & jag ska ta och bli kusiner & säga att vi loves eachother hela tiden. Vad säger du?

Är Shawn en snygging or?



Haha du är helt otrolig. Varför gå in när man kan sitta ute? Här regnar det hela tiden. Jag är bajstrött på det!

2008-07-21 @ 15:55:47
Postat av: Annica Karlsson

Hej vännen ser att du har det bra.KUL! Var rädd om dej.. KRAM

2008-07-21 @ 20:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0