Småstjärnorna

Ikväll har Petra bjudit med vi tjejer på småstjärnorna, känns spännande! Hon som vi kommer att heja på kommer att ha den bästa hejarklacken. Hur som helst så blir det nog bra, hoppas någon ska spela saxofon, för det kan inte låta mer än för hemskt när barn spelar. Nu kanske ni finner mig dömande, men det är sant.

Sen så har jag funderat på varför vissa gör såhär:
-Sover du
-..........................
-Bra, jag älskar dig

Är det ens värt att säga det till personen om den sover. Nu ska jag hädanefter sluta svara om någon frågar mig det, kan bli spännande och se vem som älskar mig! Dock så hoppas jag att inte Sara säger det när vi ska dela rum i en hel vecka och jag hoppas att hon inte kommer att vilja göra nått crazy på flyplanet. Då måste jag snällt men bestämt berätta att jag inte faller för tjejer och påminna henne att hon har pojkvän! Och förhoppningsvis kommer nog aldrig detta hända och om det överformodan skulle hända så skulle vi vara oseriösa!

Sen så har jag ett problem. Jag har tydligen blivit en T-magnet!! Det är inget jag finner skoj, det var ett par Pojkar som spanade in mina boobs idag, HALLÅ, de är så små så ni bör mer se chockade ut när ni spanar in dem! Sen så gick jag förbi en T då viskade han - Shiiit. På ett snuskigt sätt. Vad händer? Har jag blvit utsatt? Jag skulle vilja säga åt dem att sluta, jag finner det jobbigt och jag vill inte ha dem. Ta bort dem från min åsyn.

Imorgon ska jag och sara på Bio, Ps. I love you! Boken var jätte bra, så förhoppningsvis är filmen också det, jag lär ju grina. Men det ser jag inte som ett problem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0