SÅ HÄR GLAD ÄR JAG

JAG ÄR GLAD OCH LYCKLIG!! JIho, ge mig styrka att hålla ut till mars! Detta är vad som kommer hända i mitt liv : Jag och Snyggongen skall fara på andra äventyr än till övik och Lycksele, vi ska nämligen till Gran Canaria,Maspalomas!! Känns wunderbart. Vi kommer tillbringa våra kroppa och själar där i en vecka. Vi kommer sattsa stenhårt på vår bränna och att äta oss mäta varje dag. Vi kommer bo i bungalows. Detta känns trevligt att få bo i egna små stugor. Visserligen har vi havet 1,5 km bort, men det går hotellbussar varje dag. Så det behöver man inte oroa sig för.  Vi har redan bestämt oss vad vi ska ha för mat med oss, kläder och vad vi ska göra. Typiskt oss. Och jag konstaterade detta :
- Först så är det 7 veckor kvar, sedan 6 och sen är det bara 5 veckor kvar.
Detta känndes sedan efter jag sagt det ganska naturligt. Men jag vill visa sara att jag verkligen förstått allvaret.

Hela denna dag har vart helt perfekt. Vi var hos Jens igen, den där läkaren som jag gjorde slut med för ett tagsen. Men nu har vi blivit kamrater med honom igen. På grund av att han gav oss kondomer och kondom behållare. Detta är det finaste en människa kan få. jag och sara fick välja och vraka bland 24 kondomer, svårt val må jag erkänna. Jag trodde först att jag råkade ta en kondom med tomat smak och vart besviken, men insåg sedan att det var jordgubb. Förlåt pappa att jag informera om detta, men det är en gåva som jag och sara fått av en högt studerande man.

Annars så känns detta år otroligt bra, hittils! allt jag bokat in känns jätte bra. Kanada känns bra, just nu söker dem jobb till mig och sen är det bara för mig att söka om visum.

Jag vill skrika ut min glädje.

Kommentarer
Postat av: The best of Johanna

måste bara få börja med att säga att sanddynorna ser himla overkliga ut. det gör mig lite orolig över vad som egentligen kommer att finnas där!?

jag är glad för eran skull. Tänk inte på oss som måste stanna kvar här i kylan och frysa snoppen av oss som vi aldrig haft. GRATTIS

2008-02-07 @ 21:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0