Lets talk about my pain

Mitt huvudvärker, min mage värker. Jag vill göra nått skoj, jag vill inte ha torra läppar, det smärtar, jag ska leta efter läppsyl för det. Jag vill sova, men man får inte sova denna tid om man är i min ålder, då måste man minst gå i säng 22.30, men det funkar inte för mig. Jag får så tråkigt om jag ska vara uppe så länge, Men jag måste tacka den som gör att jag kan sitta framför nätet, ett tidsfördriv i den bästa klassen!
 
Sen så känns det här med lägenheten bajs, jag vill ha kvar denna så jag slipper flytta just före resan + att jag behöver bostad i stan när jag ska praktisera! Varför kan jag inte få en lägenhet? Jag vill inte bo inneboende igen, jag vill bara ha en lite lägenhet jag ska bo i 2 månader, kan ingen fixa det? Varför kan inget komma på silverfat? Anyway, allt ska ju alltid jävles.

Sen så är det äntligen fredag imorgon. Jag har längtat så länge efter denna dag. Skolan tär på min ork. Jag skulle vilja va en av dem som kan glida genom allt och få ändå bra betyg, då skulle jag nog ha mycket ork. Det skulle vara skoj. Men världen är inte rättvis. Sen så spelar det ju ingen roll om man säger att man är bra på nått, för då kommer alltid någon annan och säger - Det är jag också bra på.
JIHO, det är ju precis det man vill höra just då. Då känner man sig helt plötsligt dålig. Så jag tror att vi människor ska sluta med det, då kanske folk blir lite gladare.

And you haven't called me in weeks
And honestly it's bringing me down.
I feel like I wouldn't like me if I met me,

Kommentarer
Postat av: Din kärlek

Baby, I'd love you to want me
The way that I want you
The way that it should be

2008-02-23 @ 15:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0