Kåt?

Ni kanske vet att det finns tabletter man kan äta om man har svårt att bli kåt. Men frågan är ju den, om man inte har problem med sånt och ändå tar en sådan tablett, blir man överkåt då? Jag har funderat länge på det, OCH nej, jag ska inte testa! Kan det bli så att man får hjärtklappning och svimmar eller blir det ingen skilland? Risken är nog stor på att det blir hjärtklappning. Eller vem vet, någon som vill testa? Okej, nog pratat om snusk.

Ihelgen ska jag jobba, jobba hårt för pengarna. Jag hade hemskt gärna farit ut ihelgen eller något festligt hade jag velat sysslat med. Men det är bara att gilla läget. Jag är bara 18 år gammal jag hinner att festa tusen gånger om.
Egentligen har jag väl inget att säga, förrutom att jag blev otrolig chockad idag när jag såg hur många som hade kommenterat mitt föraa inlägg?! Skoj att någon läser i alla fall. Jag får sådana komplex när jag inser att många läser, tänk om jag blir tråkig och alla slutar läsa? Jag ska försöka hålla mig till det jag alltid gjort.

Aja, nu är det bara att peppa inför utlandsresan! Känns kanon att det äntligen bär av snart. Jag ska verkligen ta vara på tiden! Det var ju trots allt 6 månader sen sist jag var ute och reste. Sen så får jag fördmoligen beskedet om Kanada till veckan, jag blir nervös. Tänk om jag skulle ångra mig 8 vilket jag inte tror händer), tänk om nått händer så jag inte kan fara! Fast så kan man inte tänka, jag ska hur som helst fara! Om någon man skulle komma in i mitt liv så skulle han få anpassa sig med att jag framöver ska bo i Kanada i 2,5 månader. Risken är dock liten att detta händer. För jag har inte tid att springa ute på krogen, jag ska förbereda mig för min praktik!
Undra hur det kommer att funka på Operation, undra om jag passar där? Det blir nog hur som helst bra.



Every time I turn around
I'm looking up, you're looking down
Maybe something's wrong with you
That makes you act the way you do


Kommentarer
Postat av: JOhanna

ha-ha.

jag gillar korv-drinken min Gud har skapat med sina händer. den ser god ut.

2008-02-29 @ 23:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0