In cauda venenum

Jag är sjuk, och nej giftet sitter inte i stjärten som rubriken säger. Jag är förkyld, jag är alldeles varm i ansiktet, snuvig, mina bihålor skulle vilja dö. Jag skulle vilja sova. Jag vill sova en evighet. Jag fick just sms av Myran, hon har betalat Gran Canaria resan nu. Det känns mäkta skönt, en dryg månad kvar, eller okej då, 1,5 månad! Känns ännu bättre att jag är sjuk nu, så förhoppningsvis blir jag det inte när vi far. Men vem vet, jag kanske bryter skulderbladet och vill inte fara, eller så vill inte min kamrat fara med mig längre. Det finns många anledningar, men ännu mer varför man skall fara. Jag ska fara, även om jag är halvdöd, så far jag. Jag ska få se delfiner!

Nu måste jag nog sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0