Friends

Ikväll ska jag och min Turk-kamrat Johanna dricka vin och läsa poesi för varandra och i bakgrunden skall friends vackra stämma höras. Jag är otroligt nostalgisk över Friends, jag vill se den dokusåpan igen.  Jag kommer ihåg när de sjöng lyssna till ditt hjärta på melodifestivalen, Olov röstade på Ponater, jag vart så förbannad! Och självklart vann Pontare, Jag klandrade mig själv väldigt länge att jag bara ringde en gång på dem. Pappa försökte övertala mig länge att det nog var många röster emellan, men jag fick inte riktigt in det i huvudet. Än idag kan jag känna denna skam att jag inte ringde en exta gång. Hur som helst så skulle jag vilja se dem live, känns lite pinsamt att erkänna det, men att lyssna på sina gamla idoler är något bra.

Anyway, jag har nog inge mer att säga. Jag har vart med Jossa å Jåå och kört skoter idag, en lång sväng. Var även på Mimas och åt rullkebab, jag kan känna att jag saknar det jibbet ibland. Men jag kan inte sitta å gräma mig över det där nu. Sen så gillar jag inte att möta vissa männsikor, då känner jag, NOOOOOOOOOO! Sen så blir man så fjaskig. Jiho!

Hejdå.

Jag har väl sett
hur du gått förbi
Och jag har tänkt,
tänk om det vore vi
Jag skulle ge vad som helst
bara för att få va nära
Palt ikväll !!!:D

Kommentarer
Postat av: Anonym

du hade rätt, den var lite skojig.
Kul att du kallar mig turk-kompis, jag gillar det.
Skulle friends uppträda här i närheten skulle jag ta med dig och fara dit, vi skulle stå längst fram och skrika som aldrig förr.

Palt är gott.

2008-02-23 @ 15:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0