Snygga och smärta

Jag är en person som inte kan hejda mig när jag tycker nått är bra, gott eller roligt! Så nu har jag hetsat "Erik och Mackan snygga och smärta"
Jag älskar det, det är ju så fruktansvärt roligt
- Ja vad gör man efter man tagit laxermedel? Jo man hopparstuddsmatta
- Kärleksaerobics

Så jag har hetast tv6 och det borde alla andra göra! Men sjävklart råkade jag skriva kanal6 så jag hamnade på en porrsida, jag fick paniken.

Igår var det sista dagen på jobbet, de kramade mig, jag fick ett kort av Carol som önskade mig all lycka i världen. En gubbe som aldrig pratar tog mig i handen och tittade på mig och sa
- Jag vill tacka för allt du gjort för mig.
Fint tyckte jag att det var, jag var så peppad när jag skulle få gå hem så jag glömde min matdosa och mina handdskar men jag hann hejda mig och gå och hämta dem. Men när jag kom hem märkte jag att jag glömde min tröja. Jag måste lugna ned mig och se helheten.

Så idag har jag städat som en tok det är nu vackert i mitt så kallade rum och på toan. Så nu vågar jag inte kissa i toan eller dusha i dushen eftersom det luktar så gott och ser så fint ut och jag vet att jag skulle förstöra det om jag intog det rummet. Så jag får hålla mig till imorgon då jag far in till Calgary för att spendera mina sista dagar hos Shannon och Jody.

Shannon har meddelat att dessa 16 dagar kommer livet vara en fest och vilken låt passar inte bättre än denna då?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0