Tv-kändis!

Idag när jag for till Sunridgemall för att spendera massa pengar på onödiga saker. Så när Jody släppte av mig så stod det en reporter just vid ingången. Jag försökte mig på gångstilen
- Jag vill hemskt gärna inte vara med.
Tjena, den funkade inte! Han började fråga massa frågor om vad jag egentligen tycker om vad som håller på hända med den Kanadensiska regeringen, jag förklarade att jag bara var en dum svensk som inte hade koll. Han började fråga massa mer, jag skrattade och tog han på armen!
Varför gör jag alltid sånt, varför måste jag alltid ta eller lukta på allt jag ser? Nu hoppas jag att detta klipp inte sändes.

Jag sökte febrilt efter en nyårsklänning, fann inget! Fick dock storhetsvansinne och köpte en sak till någon i min familj för 900 kronor. Jag blir rädd för mitt nya jag, sen när får jag storhetsvansinnen?!

Shannon berättade för Allysen att jag skulle bo här
- Foreeeever?!
Sen idag när vi shoppade så stod vi i kassan och expiditen pratade med sin kollega och sa att hon kunde stanna och då säger Allysen
- Noo, Sara is following me home, You know she is gonna stay with me for awhile.
Hon är helpepp på att ha mig dessa 2 veckor, jag tror de andra inte vet vad det gett sig in på.
Allysen förklarade även att man inte fick äta trolldeg och då vart jag ju jättesugen på att ta en tugga bara för att vara trotsig! Hon sa det även med ett sånt där fröken finger, ajabaja!

Lyckades spilla en cider på den där jävla heltäckningsmattan andra gpngen gillt så att säga och inte tal om blodet jag lyckades droppa på mattan. Jag hatar bokstvaligen talat heltäckningsmattor

Kommentarer
Postat av: snyggong

900?! Kanada har gjort dig till en ny människa!

2008-12-06 @ 15:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0